אלמנטים של נוחות בעיצוב מקלחון יוקרתי

עיצוב מקלחון יוקרתי הוא משימה לא פשוטה שיש הרבה פרמטרים לקחת בה בחשבון. מקלחונים יוקרתיים מתאימים לקהלי יעד מסוימים וגם כאן כמובן שהשמיים הם הגבול וניתן לעצב שלל מקלחונים מסוגים שונים, בתקציב שונה, במידות מגוונות וכמובן בשילוב של חומרי גלם שונים. יחד עם זאת, ישנם אלמנטים של נוחות שחשוב מאד להתחשב גם בהם על מנת שהמקלחון לא יהיה רק מעוצב ויפה אלא גם יעיל ונוח לשימוש ככל האפשר.

גודלו של המקלחון

נוחות מתבטאת במקלחונים במידות מספקות של נפח וחלל המקלחון, בשימוש בידית הדלת לפתיחה או סגירה של המקלחון ובתחושת הבטיחות שמקנה המקלחון כולו. את נושא המידות אפשר לפתור בקלות, שכן כיום אפשר להזמין מקלחונים במידות אישיות המותאמות בדיוק לצרכים של הלקוח, כלומר הלקוח לא צריך להתפשר על מקלחון מתצוגה במידות שאינן מתאימות לו אלא לעצב בעצמו על פי מידות המתאימות לחדר האמבטיה הפרטי שלו.

מקלחון דלת הזזה פרזול מאנט
מקלחון דלת

מוזמנים להתרשם מעוד מבחר מקלחונים!

עיצוב בשילוב נוחות

מבחינת העיצוב עצמו – אפשר בהחלט להתחשב ברצונות הקשורים לנוחות בעת עיצוב מקלחון יוקרתי. למשל, ישנם אנשים שחשים לא בנוח בעת מקלחת במקלחון שקוף. מכיוון שמדובר באלמנט הקשור לנוחות – אנשים אלה יכולים לבחור בסוגי זכוכית חלבית או אטומה או לשלב עיטורים וחריטות על גבי הזכוכית. כך תתקבל זכוכית אטומה הם יעדיפו להתקלח בה. בנוסף, ניתן לבחור את עובי הזכוכית על מנת לחוש בטוחים ככל האפשר ולדעת שאין כלל סיכון שהמקלחון יישבר או שתתרחש בו תקלה.

מקלחון יוקרתי גדול במיוחד
מקלחון יוקרתי

חשוב מאד לבחור בתבונה את נקודת המכירה שבה מחליטים לקנות את המקלחון. איש מקצוע מנוסה ומיומן הבקיא בתחום המקלחונים יידע לייעץ לכל לקוח איזה סוג של מקלחון יוקרתי יתאים לו ואילו אלמנטים של נוחות יהיו חשובים לו יותר או פחות. אותו איש מקצוע יוכל להנחות ולהדריך איך לבחור ולעצב את המקלחון הנכון והמתאים ביותר לכל לקוח תוך התחשבות בפרמטרים שחשובים לו. מכיוון שלכל לקוח תהיינה העדפות אחרות וחדר מקלחת שונה – הרי שלא כל מקלחון יתאים לכל לקוח וחשוב שההתאמה תהיה מושלמת.