טיפים לשדרוג האמבטיה

אם חשבתם לשדרג את חדר האמבטיה כי הקרמיקה כבר מתפוררת ויש רטיבות בחדר ובכלל בא לכם קצת לשנות את המראה והסגנון, דעו שתוכלו לעשות זאת בלי בעיה בעזרת בעלי המקצוע המתאימים ועם התקציב הנכון.

להחליף את הכיור הקיים

כיום יש ביקוש לכיורים מונחים. הם הפכו לפריט אופנתי והם קיימים במגוון גדול של חומרים, צורות וגבהים. אתם רק צריכים לבחור מהו הכיור שהכי מתאים לכם. אגב, על מנת שתעשו בחירה נבונה, מומלץ לקחת את שירותיהם של מעצב או מעצבת פנים. הם כבר ידעו להתאים לכם את הכיור בהתאם לסגנון העיצוב של חדר האמבטיה. אם אתם מתכננים שמתחת לכיור יהיה גם ארון, אז עליכם להתחשב בגובה נטילת ידיים שהינו 90 סנטימטרים מהרצפה. מהגובה הזה, עליכם להחסיר את גובה הכיור. התוצאה שתקבלו תיתן לכם את הגובה הנכון של הארון. אותו ארון שעליו יונח הכיור.

מקלחון חזית לאמבטיה מזכוכית עם קבועי צד

לרכוש ברז לכיור

שימו לב, הדבר הכי טוב לעשות הוא לרכוש קודם את הכיור ולאחר מכן לבדוק את התאמת הברז. יש להתחשב בפרופורציות בין הברז לכיור וכמובן לוודא שזרימת המים מכוונת למרכז הכיור. אם תבחרו ברז קצר או ארוך מדי, הדבר יכול לצור מצבים של שלוליות מים במקומות שונים.

חומרים וצבעים

בשנים האחרונות, מגוון חומרים שלא היה נהוג בשימוש בחדרי רחצה, הפך להיות מבוקש ועל כן גרם לעיצוב משגע של חדר האמבטיה. כך שאל תהיו מקובעים על חומר או חומרים מסוימים. כך למשל תוכלו לבחור אגניות העשויות מחומר בשם קוריאן, רצפת דק מעץ שתצור מראה של חדר סאונה, חיפויי קירות מאריחי קוקוס ועוד. כך שאפשר לצאת מהחשיבה הסטנדרטית ולעשות שימוש בכל החומרים שהוזכרו לעיל. לגבי רצפת הדק, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בהתקנה והרכבה של דקים.

מקלחון או אמבטיה

אם חדר האמבטיה שלכם יחסית קטן, תוכלו לוותר על האמבטיה שיש לכם ובמקומה לשים מקלחון. המקלחון עשוי זכוכית חזקה ואינו תופס מקום בחדר כמו אמבטיה. הוא נוח, אין סכנת החלקה וניתן להזמין אותו במגוון עיצובים, כך שהוא גם יוסיף יופי לחדר האמבטיה שלכם.

תאורה וחשמל

יש חשיבות גבוהה לתאורה שיש בחדר האמבטיה. התאורה צריכה להיות חזקה ונכונה, כך שתוכלו להתאפר, להתגלח וכו'. יש לתכנן תאורה מהתקרה וגם תאורה משני צדי המראה שנמצאת מעל הכיור. חשוב מאוד לבחור בתאורה שתהיה מוגנת מים ומותאמת למקום לח כמו חדר האמבטיה.

חיפויי קיר

אם בעבר היה נהוג לחפות את הקירות בחדר הרחצה עד לתקרה, כיום זה ממש לא ככה. ניתן לחפות רק מספר קירות מסוימים בחדר זה ואין צורך גם להמשיך את החיפוי עד הקיר. ניתן לשלב עם החיפויים גם תמונות, מראות וכו'. אפשר גם להוסיף שטיח וכמו כן חפצי נוי, וכמובן חיפויים מעוצבים מזכוכית