למה עדיף חיפוי זכוכית במטבח ולא אריחי קרמיקה

בשנים האחרונות מגלים יותר ויותר אנשים את היתרונות של חיפוי זכוכית המתאים לשילוב במטבח. שינויים רבים חלו בתחום זה וכיום ישנם סוגים שונים ועיצובים מגוונים של זכוכית המתאימה לחיפוי במטבח.

עד כה הייתה הקרמיקה החומר הנפוץ והמועדף ביותר לצורך התקנת חיפוי במטבח אך בזמן אט אט מגלים הלקוחות את הפוטנציאל הגלום בחיפויי הזכוכית ומעדיפים אותם על פני אריחי הקרמיקה. מהם, אם כך, היתרונות אשר בזכותם מעדיפים אנשים אלה את חיפוי הזכוכית למטבח?
היתרון הראשון נעוץ במראה. חיפוי הזכוכית מורחב ממשטחי זכוכית הגדולים בדרך כלל מאריחי הקרמיקה ויש לו מראה יוקרתי ומפואר, מה שלא תמיד ניתן למצוא גם באריחי הקרמיקה. כיום ניתן לשלב חיפויי זכוכית אשר עשויים מסוגים רבים של זכוכית ואפילו לשלב בהם עיטור, חריטה או צריבה על מנת להפוך אותם לייחודיים ומתאימים באופן אישי לכל לקוח ולקוח. בנוסף לכך התחזוקה של חיפוי הזכוכית פשוטה מאד ואין צורך בביצוע פעולות מסובכות על מנת לשמור על המראה היוקרתי של חיפוי הזכוכית.

חיפוי זכוכית למטבח בשילוב הדפס פרח

חיפוי זכוכית או אריחי קרמיקה?

חשוב לדעת שהסטנדרט המתאים ביותר לעובי של חיפוי זכוכית למטבח הוא 6 מ"מ וכאשר מתרשמים ממוכרים או משווקים חשוב לשים לב לפרט הזה. פרט נוסף שכדאי לדעת הוא שהמחיר של חיפוי זכוכית נחשב לגבוה ביותר בשוק החיפויים למטבח אך נמצא שחיפוי מסוג זה מחזיק מעמד לאורך הכי הרבה זמן, כך שבעצם מדובר בהשקעה של ממש. הזכוכית המודפסת מתאימה ביותר עבור מי שחשוב לו לשלב את העיצוב והטעם האישי שלו במטבח ולא להתקין רק פלטת זכוכית חלקה בצבע אחיד.
חשוב מאד לבחון את כל הפרטים המבדילים בין חיפוי הזכוכית לאריחי הקרמיקה על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר. לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות, החסרונות והתכונות שלו וכל לקוח יכול לבחון את אלה בהשוואה לצרכים והדרישות שלו ושל בני המשפחה שלו. כך לבטח הוא יוכל להבין שחיפוי הזכוכית הוא זה שייתן את התוצאה לטווח הארוך ביותר ואת המראה היוקרתי והמיוחד.