מזנון באוויר למראה שמכתיב מציאות

מראה של מזנון שהוא תלוי על הקיר זורק אותנו כמה עשורים אחורה. פעם היה נהוג לתלות את המזנונים על הקיר במטרה לחסוך מקום, גם היום מזנון באוויר משרת את אותה המטרה.

כמו הרבה פריטים מאובקים של פעם שחזרו להיות עיצוביים לימינו, כך גם מזנון שהוא תלוי על הקיר חזר להיות פריט אופנתי במיוחד.

מזנון קיר מתמקם בדרך כלל בחלל הסלון, הסלון הוא החלל הגדול והמשותף של כל דיירי הבית ושם רוב הפריטים שמשמשים את כולנו, מונחים. בדיוק כמו הספה, שולחן האוכל וכורסת הטלוויזיה כך גם המזנון. הוא מספק מקום אחסון לכל מה שמיקומו בסלון ועם זאת מותיר חלל נקי ורהוט. ניתן למצוא ברשתות הרהיטים מגוון שלם של מזנונים לקיר בסגנונות ועיצוביים מיוחדים מכל מיני חומרי גלם. ובכל זאת: אלו עוד יתרונות יש למזנון זה? וכיצד הם מסתדרים עם העיצוב המודרני בימינו?

מראה שמכתיב עיצוב

מזנונים הם פריטים דקורטיביים ומשמעותיים בכל עיצוב של חלל סלון. הם יוכלו להגיע במבחר של צורות ובמנעד של סגנונות יצירתיים כשהם למעשה מאחסנים אבזור רב כגון: כלי הגשה עתיקים, יינות ומשקאות, אלבומים, נרות, ספרים, משחקים, כיפות ועוד. הם משמשים כאחסון מקורי ודקורטיבי בחלל שלנו וכיאה לעיצוב מודרני ששואף למרחב נקי וזרימה חופשית.

יתרון בניקיון

מזנון תלוי על הקיר נראה כמו קופסא מעץ או כל חומר אחר שהיא אטומה לגמרי, בעלת מראה חלק ופשוט. המזנון לא עומד על הרצפה ולכן הוא חושף את הרצפה וניתן לנקות את כל האזור ביתר קלות. כל הפריטים נמצאים בתוך המזנון ומשאירים קו סגנוני נקי בעיניים. הם לא צוברים אבק ונשמרים בתוך המזנון עצמו המזנון שתלוי בגאווה ונוכח מאוד בחלל.

נוחיות

מלבד יתרון הניקיון והאפשרות שלו להכיל כמות רבה של פריטים מבלי שהם יפריעו בעין, יתרון חשוב ונוסף הוא מיקום הפתיחה שלו, הוא לא מצריך את האדם מולו להתכופף ולפתוח, הוא נפתח בגובה הראש, ובכלל ניתן לעצב מזנוני קיר בכל גובה שנחפוץ. בנוסף, ניתן להכיל בתוכו מגרות או מדפים לפי הצורך וליצור חיץ וחלוקה. מזנון על הקיר יכול להגיע בגוונים שונים וגם בגוון הקיר, כך הוא נבלע בקיר ונראה ולא נראה, זאת בחירה מעניינת והרמונית לחלל.

מזנונים לקיר מגיעים בגמורים שונים ובטקסטורות שונות. ישנן גלריות רבות וחנויות ריהוט לא מעטות שישמחו להציג בפניכם את שלל המזנונים התלויים. בדקו קודם לכן היכן אתם רוצים להניח אותו, מה המידות הרצויות והגוון שמתאים לשאר הריהוט והעיצוב שקיים אצלכם, תוכלו גם להתרשם באתרים השונים ולקבל מושג איזה מזנון מתאים לכם.

צפו גם במגוון ארונות זכוכית מבית שבירו זכוכיות בע"מ

ארונות תצוגה מוארים מזכוכית