מעקות זכוכית במרפסות תלויות

המרפסת התלויה הפכה בשנים האחרונות למבוקשת עד מאוד. בכל בניין מגורים נמצא מרפסת תלויה עם מעקות זכוכית או תורמים אשר מעלים את ערך הבניין עצמו. באמצעות מעקות זכוכית במרפסות תלויות ניתן להגן על בני הבית מפני נפילות באופן בטיחותי ביותר. מעקות זכוכית במרפסות תלויות מונעות תאונות שונות ושומרות על חיינו ולכן הן חשובות מאוד בכל בית.

מעקות זכוכית במרפסות תלויות – חובה בכל בית

מעקות זכוכית במרפסות תלויות הן חובה בכל מרפסת תלויה. מדובר על מעקות אשר נועדו לתחום את המרפסת ולמנוע סכנת נפילה מטה, במיוחד של פעוטות וילדים קטנים בבית. מעקות הזכוכית במרפסות תלויות מספקות תחושת ביטחון והנאה בכך שניתן לשבת בכיף במרפסת לשתות קפה ולהתמוגג מהנוף הנשקף מהמרפסת. ככל שמעקות איכותיות יותר, כך תחושת הביטחון חזקה יותר.

מעקה הזכוכית הוא המעקה הטוב ביותר הקיים בשוק. הוא מותאם למרפסת התלויה, חזק מאוד ומעניק הגנה מספקת. ניתן למצוא אותו ברוב הבתים הישראלים. מעבר לכך, הוא יוצר לנו חיבור אמיתי לטבע הודות השקיפות שלו, ונותן לנו הרגשה של עוד חדר במקום מרפסת פתוחה ואוורירית. זכוכית חזקה ואיכותית היא זכוכית חזקה המכילה שתי שכבות אשר מודבקות זו לזו באמצעות פי וי בי ומבטיחות שהמעקה לא יישבר.

מעקות זכוכית מנטים על שדרת מתכת קונזולית

שיופי וביטחון נפגשים ויצרים מעקות מזכוכית

אם אתם רוצים מעקות חזקות ועמידות למרפסת התלויה שלכם, אתם חייבים מעקות זכוכית בשביל מרפסות תלויות. עם מעקות זכוכית במרפסות תלויות תוכלו ליהנות מיופי וביטחון במוצר אחד. המעקות לא רק שמגנות על שטח המרפסת מפני נפילות, הם עמידות עד מאוד וחזקות, וכן ניתן לראות דרכם את הנוף הנשקף אלינו מהמרפסת. הזכוכית מקנה למרפסת יופי וחן ומוסיפה לו רבות. עם מעקות זכוכית למרפסת תלויה ניתן לשלב אף חומרים נוספים כגון: עץ, אלומיניום, אבן וברזל ובכך להפוך את המעקות למעניינים ומושכים יותר.

יתרונות מעקות זכוכית במרפסות תלויות

באמצעות מעקות זכוכית במרפסות תלויות ניתן לקבל מעקות חזקים ועמידים שניתן לשלב בהם חומרים שונים כגון: אלומיניום, עץ, אבן, ברזל ועוד ובכך לשדרג את המעקות שלכם במרפסת. כמו כן, עם מעקות הזכוכית ניתן לשלב פריטי ריהוט או להתאים את הסגנון שאנו רוצים על מנת לשמור על ההרמוניה במקום. באמצעות הזכוכית שלא מפריעה לראות את הנוף ניתן ליהנות ביחד עם בני המשפחה או חברים טובים מהנוף הנגלה לעין וכן לשתות בכיף קפה חם שאנו מביטים על הנוף הקסום מסביב ומדברים על החיים. עוד דבר שניתן לבצע במרפסת עם מעקות זכוכית זה הגבהת מעקות לבטיחות מרבית. ניתן גם להדפיס דיגיטלית על הזכוכית ולהפוך את המעקה למעניין ויפה יותר בין אם זה כיתוב או תמונה. תוכלו אף להוסיף למרפסת שלכם עציצים, צמחי תבלינים שונים,פסלים, כריות ופופים וליצור לעצמכם מקום חמים ונחמד ששייך לכם ושם אתם נרגעים לאחר יום עבודה לחוץ.