מקלחון זכוכית בטיחותי גם במקלחת של הילדים

אנשים רבים נרתעים מהתקנת מקלחונים מזכוכית בשל הסיכון שהמקלחון יתנפץ ותתרחשנה פגיעות בגוף. כיום מיוצרים המקלחונים מסוגים שונים של חומרי גלם וזכוכיות, בעובי כזה שהם לא יכולים סתם כך להישבר וההתקנה שלהם בטיחותית מאד.  חשוב מאד לדעת לבחור את החברה שממנה רוכשים את המקלחון ולוודא שהמקלחון הנבחר עומד בתקני בטיחות מוכרים ומחמירים. כך אפשר לבטח למזער עוד יותר את הסיכון לתקלה או שבר במקלחון.

טכנולוגיה מתקדמת

המקלחונים מיוצרים כיום בטכנולוגיות חדישות ועדכניות אשר הופכות אותם לבטוחים, איכותיים וכאלה ברמת ייצור גבוהה במיוחד. מקלחוני זכוכית מציעים יתרונות רבים והם בעצמם מהווים פתרון עבור מי שחשוב לו שתיה החלוקה בחדר האמבטיה שלו או שיש אתגר המונע ממנו להתקין אמבטיה גדולה. ניתן לבחור כיום מתוך סוגים רבים של זכוכיות, בעוביים שונים ובעיצובים שונים והבטיחות לא תבוא על חשבון היופי, העיצוב וההתאמה המושלמת של המקלחון לחדר האמבטיה שבו הוא מותקן או למי שאמור לעשות בו שימוש יומיומי ושגרתי.

מקלחון פינתי בזכוכית 8 ממ עם התזת חול גרפיקה עפ בחירת הלקוח הנותן מראה מודרנית וחדשנית לכל חדר אמבטיה
מקלחון פינתי

לצפייה במבחר עיצובים יפים מזכוכית למקלחונים ואמבטיות לחצו כאן!

בטיחות המקלחון

בחירה של מקלחון זכוכית הוא רק אחד השלבים בדרך לעיצוב חדר האמבטיה. מתקין מוסמך ומיומן יידע באיזה מנגנון לחבר את המקלחון אל הקיר כך שהוא יהיה יציב ובטוח ללא שום סיכון של נפילה, תקלה או שבירה. מכאן ניתן להבין שמקלחוני זכוכית הם המקלחונים המתאימים ביותר לכל חדר אמבטיה, גם כזה המיועד לשימוש על ידי ילדים צעירים. כאשר הילדים לומדים כיצד להתנהל עם המקלחון – אין סיבה שהם לא יעשו זאת כראוי וכמובן תוך שמירה על בטיחות וזהירות.

כאשר משתפים את הילדים בתהליך הבחירה וההתקנה של מקלחון חדש הם יידעו בדיוק מה לעשות, איך לפתוח ולסגור אותו ואיך להתנהג כאשר מתקלחים. כך אפשר להיות בטוחים שהמקלחון יישמר במקומו ולא יהווה סכנה לאף אחד מבני המשפחה. כיום אין סיבה לחשוש, שכן המקלחונים כאמור עשויים מזכוכית חזקה ואיכותית הרבה יותר משהיו בעבר והם בטוחים לשימוש, עמידים ויחזיקו מעמד למשך פרק זמן ארוך ביותר. כאשר בוחרים את נקודת המכירה המציעה מקלחונים איכותיים ברמה גבוהה – אפשר להיות בטוחים שהמקלחון לא יהווה סכנה.

טכנולוגית פתיחה וסגירה של מקלחון