עיצוב חדרי אמבטיה מזכוכית בדירות חדשות

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים היותר חשובים בבית, אנו לעיתים מבלים בו שעות על גבי שעות ביום. זה החדר בו אנו נכנסים לטפח את הגוף שלנו וגם את המחשבה, כאשר אנו מתקלחים.

ראוי ואפילו כדאי שחדר האמבטיה יהיה חדר מזמין שכיף להיכנס אליו ויש בו אווירה טובה וריחנית. לא משנה אם יש לכם אמבטיה או מקלחון, אתם בטח מבלים לא מעט זמן במים בכדי לפרוק את תסכולי היום. בחדר הזה יש לכם את הזמן לעצמכם ואת הכמה דקות שקט להן אתם זקוקים כמו לחמצן.

המלכה האמבטיה מאבדת את שלטונה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחליטים להיפטר מהאמבטיה שליוותה אותם שנים אין ספור ולהתקין במקומה את המקלחון, שהוא כידוע תא זכוכית מעין תא טלפון ציבורי של פעם באמצע המקלחת. השינוי הפתאומי הזה קורה דווקא בשנים האחרונות בגלל כמה סיבות, האחת, הרצון הקולקטיבי של כולנו לחסוך במים, כי כידוע, ישראל מתייבשת, סיבה נוספת היא מקום, בימים שבהם כל מילימטר נדל"ן הוא מצרך חשוב, ויסכימו איתנו כל אלו המחפשים דירות למכירה בנהריה, חיפה או בקריות, לא כל כך נחוצה האמבטיה שתופסת הרבה מקום ואפשר במקומה לשים מקלחון ולנצל את השטח הריק לאיזו ארונית איחסון או ספספל עיצובי ודקורטיבי.

10 עקרונות לאמבטיה מושלמת

 

יתרונות של מקלחון זכוכית

יותר ויותר אנשים מעדיפים מקלחונים שקופים מכיוון שהמקלחון עדיף על מקלחת רגילה עם וילון כמו זה של פעם שהיה נרטב ולעולם לא מתייבש כמו שצריך וצובר עובש ופטריות. יתרון נוסף ואפילו די משמעותי הוא העובדה שמקלחון שקוף נותן לנו הרגשה של מרחב ושל חדר אמטיה יותר גדול, עובדה שהיא נכונה למי שעשה הצרחה בין המקלחון לאמבטיה. בימים עברו האמבטיה הייתה משמשת לאפסון הדגים החיים שהיו קונים לארוחות שישי, אך כיום אין בכך צורך ממשי, לא בטוח שגם אז היה..עוד עניין מאד חשוב, כאשר אנו באים לרכוש מקלחון חשוב לוודא כמה דברים, האחד הוא שעובי הזכוכית עולה על 8 מילימטר, כך במקרה של התנגשות בזכוכית היא לא תישבר ותפגע בנו, עניין נוסף הוא, כיוון המפתח של דלת המקלחון, רצוי שהדלת תיפתח גם פנימה וגם החוצה, כך במקרה של התעלפות, חס וחלילה, יהיה ניתן להגיע אליכם ללא הפרעה.

לבסוף הדבר האחרון שכדאי לוודא הוא שהמקלחון עומד בתו תקן ישראלי, כך תהיו בטוחים שאתם קונים משהו איכותי ולא חתול בשק. במקרה שאתם גרים בדירת שותפים או עם עוד אנשים נוספים המשתמשים באותו חדר אמבט, ניתן לשים זכוכית חלבית שהיא פחות שקופה וכך יוכלו שני אנשים להשתמש בו זמנית בחדר האמבטיה. ניתן בנוסף לחפות גם את השירותים בתא זכוכית וכך שלושה אנשים יוכלו להשתמש בו זמנית בחדר אמבטיה בעת הצורך.