שילוב נכון של זכוכית עם שיש למטבח

עיצוב מטבח בסגנון מודרני מבוסס על שימוש בשיש ובזכוכית. בניגוד לסגנון הכפרי ולשימוש בעץ, בסגנון מודרני מעדיפים את האלגנטיות והפונקציונאליות ולכן מנצלים את היתרונות של שיש וזכוכית

מעבר לכך, שילוב מוטיבים של זכוכית למטבח מוכיח את עצמו בחדר שנדרש להיות נקי והיגייני וכמובן קל לתחזוקה ולתפעול.

השאלה היא כיצד מבצעים שילוב של מוטיבים של זכוכית למטבח ואיך שומרים על הבטיחות. אם באותה הזדמנות גם משווים בין סוגים שונים של שיש למטבח, מעלים את סיכויי ההצלחה של התאמת שיש לזכוכית במטבח והשבחת ערך הנכס.

שילוב מוטיבים של זכוכית למטבח

יש כמה מאפיינים של שילוב מוטיבים של זכוכית למטבח בצורה נכונה. הראשון הוא שהזכוכית עצמה צריכה להתאים לגוון של השיש ולא לסתור אותו. למזלם של מעצבי פנים ובעלי מטבחים שמעדיפים את הסגנון המודרני, אפשר כיום להשיג זכוכית כמעט בכל גוון מבוקש ואף לשלב על גביה הדפסים, צורות וצבעים מיוחדים.

המאפיין השני של שילוב מוטיבים של זכוכית למטבח הוא להשתמש בזכוכית מחוסמת ועבה. לאלמנט הזה לא אמור להיות ביטוי אסתטי מובהק, אך הוא הופך את המטבח למקום שנעים לעבוד בו.

שיש למטבח

המטבחים החדשים מעוצבים על טהרת השיש כי זהו חומר גלם עמיד, חזק ויציב שאותו קל לנקות ולהבריק גם לאחר שימוש אינטנסיבי. בעזרת שיש למטבח ניתן לשדרג את חלל הפנים ולהשפיע לטובה גם על הסלון או פינות האוכל הצמודות.

שיש למטבח כדאי לבחור לפי הצרכים של בני המשפחה ועל פי מסגרת התקציב. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מחיר גבוה לא מעיד על איכות השיש וצריך לבחון כל מקרה לגופו. אם מתלבטים לגבי האפשרויות, ניתן להגיע אל אולמות התצוגה ולהתרשם מקטלוגים של עיצוב פנים מודרני.

התאמת שיש לזכוכית במטבח

התהליך של התאמת שיש לזכוכית במטבח שונה בשיפוץ או בבניה של בית חדש. אם מדובר בשיפוץ, אפשר למשל להחליט שמשאירים את השיש הקיים ורק משלבים מוטיבים של זכוכית על הקירות, על החיפוי או כחלק מהדלתות של הארונות ופתרונות האחסון. לעומת זאת, בבנייה של מטבח ובית חדש יש עוד המון אפשרויות להתאמת שיש לזכוכית ולכן צריך להגדיר את התקציב מראש.

אלמנטים של זכוכית זוכים להצלחה במטבח כי הם משדרים יוקרה ואקסקלוסיביות. אם מוסיפים לזה גם את העמידות הגבוהה של הזכוכית ואת העובדה שקל יחסית לנקות אותה, מקבלים מתכון מושלם למטבח ביתי מפואר.

לסיכום, שילוב נכון של זכוכית עם שיש למטבח תלוי בצרכים של הלקוח ובהעדפות האישיות שלו. ההמלצה היא להעדיף את סגנון העיצוב המודרני ולשלב גם את הזכוכית וגם את השיש באופן שיקל על השימוש במטבח. לבסוף, ניתן גם להתאים את הזכוכית עם הארון, על הקירות ועם הדפסים מיוחדים.