השילוב המנצח של מקלחונים וארונות אמבטיה

אחד החדרים הכי מפנקים בבית שלנו הוא ללא ספק חדר האמבטיה. זהו המקום לשטוף מעלינו את עמל היום או להתחיל יום חדש ברעננות כיפית במיוחד. אחד הדברים שמסייעים ליצירת מראה הרמוני ועיצובי במיוחד בחלל חדר הרחצה הוא ללא ספק שילוב מנצח בין מקלחון מעוצב לארון אמבטיה תואם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להפוך את החדר הכי כיפי בבית – למרשים ויוקרתי.

כיצד נבחר ארונות אמבטיה?

עולם ארונות האמבטיה הוא ממלכה של ממש. במהלך שיטוטכם אחר הארון שאהבה נפשכם, תוכלו למצוא ארונות מעץ, ארונות מעוצבים בצורה כפרית, ארונות וינטג' חמימים או ארונות בסגנון תעשייתי – יוקרתי. איך נדע מה לבחור? כמובן שמעל הכל מדובר בעניין של טעם אישי וסגנון, אך לצד זאת קיימים גם סוגים שונים של ארונות אמבטיה – ארון אמבטיה תלוי או ארון אמבטיה "שוכב". אם אתם מחפשים ארונות עמידים למים ( וחשוב להקפיד על כך בסביבה רטובה כל כך ), אזי מרכיב חשוב בעמידות הזו תלוי בבחירה של מקום הנחתו של הארון. ארון אמבטיה תלוי הוא צמוד לקיר ולא נוגע ברצפה, וכך מאפשר מעבר נקי של נוזלים וגם נקיון נוח במיוחד. ארונות גדולים יותר נחשבים לארונות המונחים על הרצפה – וכאן חשוב מאוד לבחור בחומרים המבודדים מים כדי שלא יגרם נזק לארון.

מקלחון לאמבטיה עם ארון אמבטיה

כיצד נתאים מקלחונים לארונות אמבטיה?

בעוד שארונות אמבטיה מעוצבים במגוון רחב של סגנונות, אמבטיונים או מקלחונים בחדר הרחצה לרוב יהיו עשויים זכוכית וייהנו מעיצוב די אחיד. כמובן שגם כאן ניתן לשחק ברמה העיצובית ולאפשר מראה יוקרתי ונעים יותר לעין. אז כיצד ניצור מראה הרמוני?

גימור דומה

שימוש בגימור דומה בארון האמבטיה ובמקלחון יאפשר מראה הרמוני ונעים לעין. כך למשל ניתן לשבץ אבני פסיפס קטנות וצפופות בארון האמבטיה וכן על חזית המקלחון, להשתמש בטקסטורה עיצובית דומה או, אם אתם אוהבים מראה נקי, לעצב את שני האלמנטים בגימור דומה בצורת פס בצבע שונה. אם תרצו מראה יוקרתי באמת, פס בצבע זהב עדין בארון האמבטיה ובחלקו התחתון של המקלחון – יעשו את העבודה.

שימוש בזכוכית

כפי שהזכרנו, מקלחונים עשויים בעיקר זכוכית, ולכן ניתן להתאים את ארון האמבטיה למקלחון ולא להיפך. בשימוש בזכוכית – גם אם רק באופן חלקי – בארון האמבטיה, אנו יוצרים מראה הרמוני במיוחד, ממש כאילו מדובר בסט.

התאמה פונקציונלית

לא פחות חשוב מהמראה המעוצב, חשוב גם לשמור על פונקציונליות. הקפידו על פרופורציות מתאימות בין גודל המקלחון לבין גודלו של ארון האמבטיה, וודאו כי המקלחון נפתח בצורה נוחה (כנף / דלת הזזה) וכי יש מספיק מקום לאדם לעבור ממנו לשאר חלל החדר, וכן שימו לב שארונות האמבטיה אינם נפתחים על המקלחון. מראה יוקרתי זה חשוב – אך פונקציונליות חשובה לא פחות.
כדי ליהנות מהחדר הכי מפנק בבית, לפעמים מספיקה רק השקעה חד פעמית – אך משתלמת במיוחד וכזו המעניקה מראה יוקרתי לכל חדר האמבטיה.

קטלוג מקלחונים

מקלחון חזית לאמבטיה מזכוכית עם קבועי צד