איך המקלחון החליף את האמבטיה?

עולם עיצוב חדרי האמבטיה חולל מהפכות של ממש בחלוף השנים, בעבר היינו רגילים לראות אמבטיה ומקלחון באותו חלל, לאחר מכן פצלו בניהם והיה אפשרות לבחור או מקלחון או אמבטיה. אך עם כניסת יחידות הדיור ויחידות הורים הכוללים חדר אמבטיה ושירותים באותו חלל, נראה כי המקלחון החליף את האמבטיה בגאווה.

מה שעוד טרם לפופולריות של המקלחונים הוא העובדה שבניגוד לעבר הרחוק שבו היינו צריכים להשתמש בווילון כדי שהמים לא יתיזו לכל עבר, כיום ניתן לקבל מקלחונים אטומים לגמרי עם מגוון רב של שכלולים חדשניים המאפשרים לכם חווית רחיצה יוצאת דופן ומפנקת במיוחד.

מקלחון פינתי בזכוכית 8 ממ עם התזת חול גרפיקה עפ בחירת הלקוח הנותן מראה מודרנית וחדשנית לכל חדר אמבטיה
מקלחון זכוכית

מקלחון מעוצב עם חזית 2 דלתות וקבוע SHM- 36

מקלחון לאמבטיה פינתי בזכוכית  מקלחון זכוכית מעוצב בגודל ייחודי

 צפו והתרשמו ממבחר מקלחונים מעוצבים של שבירו זכוכיות בע"מ!

היתרונות של מקלחון לעומת אמבטיה

חיסכון עצום במקום

מקלחונים יכולים להיות פתרון מצוין בחללים קטנים יחסית כמו ביחידות דיור, יחידות הורים, צימרים, דירות מחולקות ובכלל בכל מקום שבו אין מספיק מקום להציב אמבטיה גדולה. אם כך, אופציה זו מאפשרת לכם לבנות אמבטיה ושירותים בכל חלל רצוי.

מגוון רב של אופציות

כיום ניתן למצוא מגוון רב של מקלחונים, כמו מקלחונים פינתיים, עגולים, מלבנים, חזיתיים, עם דלתות זכוכית או דלתות פלסטיק ועוד. למעשה, ניתן להתאים את המקלחון בקפידה לחלל, כך תוכלו ליהנות ממרחב רב ולא מחלל צפוף.

שילוב של אביזרי מפנקים

במקלחונים ניתן להתקין מגוון אביזרים משילים לחוויית רחיצה מהנה כמו כיסא נשלף, ג'קוזי, מוטות פינוק במגוון רב של צורות וגדלים ואפילו עם מנורות לד מרשימות, תוכלו לשלב מתקן להצבת סבון ושמפו, תוכלו להתקין דלתות זכוכית דקורטיביות ועוד.

מחירים אטרקטיביים

רכישת מקלחון היא הרבה יותר זולה מאמבטיה, כך שמדובר בפתרון חסכוני לאלה מכם שלא מעוניינים להשקיע כספים רבים בעץ שיפוץ או בנייה, בעיקר כאשר מדובר בדירות שכורות או יחידות. אם כך, תוכלו ליהנות ממקלחון מפנק במינימום עלויות.

שיפוץ מהיר

התקנת מקלחון הרבה יותר מהירה מהתקנת אמבטיה, כך תוכלו לסיים את עבודה זו תוך כמה ימים ספורים, וזאת לעומת התקנת אמבטיה שהיא עבודה מרובה יותר. מעבר לכך, התחזוקה של מקלחון הינה קלה יותר ביחס לתחזוקה של אמבטיה רגילה.