איך לחדש את הבית ולהפוך אותו ליוקרתי?

יש מספר שיטות המאפשרות חידוש הבית ועיצוב יוקרתי בקלות. רמז: חומרי גלם איכותיים. כדי לשוות לבית מראה יוקרתי, אין צורך בשיפוץ רציני היוצר רעש ולכלוך רבים ומצריך מעבר למגורים זמניים. אפשר לעשות זאת בדרכים אחרות, שהן גם מהירות יותר וגם מקנות מראה מעוצב ויוקרתי בקלות.

אל תשפצו, תחדשו!

יש דרכים רבות לחדש בית ולשוות לו מראה יוקרתי. אפשר לרצף את הבית בפרקט איכותי או בריצוף שיש, אפשר להחליף חלק מן הרהיטים או לרפד אותם מחדש, ואפשר גם לשוות לקירות מראה מיוחד באמצעות טפטים או חיפויים מסוגים שונים.
חיפוי קירות יכול להיעשות לקירות החיצוניים של הבית ולקירות הפנימיים ואפשר לבחור בין חיפוי מלא או חלקי. יש מספר חומרי גלם איכותיים המשמשים לחיפוי ומקנים לבית מראה מעוצב, מודרני ויוקרתי. אפשרי גם לבחור בסוג של חיפוי זכוכית עם מראה מבריק ומרשים, הנחשב לעמיד וחזק בזכות הזכוכית המחוסמת וכמובן, קל לניקוי. חיפוי זכוכית מתאים גם למטבחים ולחללים קטנים, כאשר רוצים ליצור תחושת מרחב. חיפוי נוסף הוא באמצעות שיש. חיפוי שיש יכול לשמש לקירות בכל רחבי הבית ובעיקר לחדרי רחצה, לאמבטיות, כיורים ולשמש כדלפקים ומשטחים למטבח מעוצב. אפשר לחפות גם באמצעות בריקים המקנים תחושה ביתית וחמימה.

 

חיפוי קיר זכוכית בבניין משרדים

 

כפי שצוין בהתחלה, אפשר לעשות שימוש רב בחיפוי ברחבי הבית ואפשר לבחור גם בקיר מסוים ולחפות רק אותו. במקרים רבים בוחרים בקיר הצמוד לפינת האוכל ומבליטים אותו באמצעות חיפוי אבן או לוחות עץ, וכך יוצרים מראה מרשים המשפיע על כל החלל מסביב.

ריצוף מזכוכית או שיש?

גם לריצוף יש משקל מכריע במראה הבית. כאשר מעוניינים לשדר יוקרה מומלץ לבחור בריצוף מיוחד, כמו ריצוף שיש. השיש הוא חומר גלם טבעי, בעל מראה נקי ועשיר. הוא מתאים למטבחים, לחדרי מגורים, חדרי שינה, חדרי רחצה ולמעשה, לכל רחבי הבית. בחדרים מסוימים, כמו חדרי רחצה, אפשר להמשיך את ריצוף השיש גם לאורך הקירות, כחיפוי, וכך שומרים על מראה אחיד וממשיכים את הקו העיצובי של החדר.
היתרון הגדול של השיש, הוא המספר הגדול של הגוונים והדוגמאות בהם הוא מגיע.

אפשרויות הבחירה הן רבות וכך כל משפחה יכולה לבחור את השיש המתאים לבית שלה. כאשר בוחרים בשיש, מומלץ לבחור בשיש איכותי ממקום מקצועי ובעל שם ולברר לגבי ההתקנה והמהירות האפשרית בה אפשר להחליף את הריצוף בריצוף שיש או לבצע חיפוי, מבלי לוותר על דיוק ורמת גימור גבוהים. במקרים מסוימים ניתן אפילו להדביק שיש על ריצוף קיים וכדאי לשאול ולברר לגבי אפשרות זו, במידה ואתם לחוצים בזמנים. כמו כן, חשוב לדעת שהשיש כחומר גלם, הוא בעל יתרונות רבים לעיצוב יוקרתי ומרהיב וברוב המקרים אפשר לנקות אותו בקלות ע"י מים, אך חשוב לשמור על תחזוקה נכונה ולהקפיד על שימוש בחומרי ניקוי והברקה מתאימים.
באמצעות חידוש רהיטים, חיפוי וריצוף, תוכלו לחדש את הבית ולהפוך אותו ליוקרתי ומרשים.

 

פירי מעליות מזכוכית במרכז מסחרי