איך תעצבו חדר אמבטיה מושלם

לא רבים יודעים שחדר האמבטיה הוא החדר השני החשוב בבית. מרבית האנשים למשמע שאלה "מה החדר השני החשוב ביותר בבית?" מיד ישיבו חדר השינה או חדר האורחים. הסלון יחד עם זאת, אם יעצרו רגע כל הנחפזים ויחשבו על השאלה, מיד יובן כי חדר האמבטיה הינו החדר השני הכי חשוב אחרי חדר המטבחים.

הסיבה לחשיבותו הגדולה של חדר האמבטיה היא העובדה כי אל חדר האמבטיה ניכנס כאשר נרצה להתקלח ולשטוף מאיתנו את כל תלאות היום והלכלוך שצברנו ובעיקר נרצה לצאת ממנו רעננים, חדשים ונקיים. האמבטיה אמורה לרענן אותנו ולעזור לנו להתחיל, להמשיך או לסיים את היום שלנו ואם נעצור רגע ונחשוב, האם לא נרצה להרגיש טוב תוך כדי או לאחר הביקור בחדר האמבטיה? האם נסכים שהבילוי בחדר זה יהיה סתמי ולא ישנה לנו את ההרגשה?… התשובה לכך היא ככל הנראה לא ומכאן חשיבותו של חדר האמבטיה.

מעצבים את חדר האמבטיה

זכוכיות

לאחר שביססנו את חשיבות חדר האמבטיה, הבה נחשוב מעט על חשיבות נראותו של החדר וכיצד נכון יהיה לעצבו. הדבר הראשון והחשוב ביותר הינו האמבטיה עצמה או המקלחון – שני אלו הם המרכיבים החשובים ביותר בחדר האמבטיה שכן בלעדיהם, חדר האמבטיה אינו ממלא את הפונקציה הבסיסית ביותר שלו והיא המקלחת או האמבטיה. לא בכדי, מרבית חדרי האמבטיה יכילו לא מעט זכוכיות ברמת דלתות המקלחון או חוצץ כלשהו לאמבטיה עצמה על מנת שהמים לא ישפריצו לכל עבר, ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחי הזכוכית בנושא ולדעת מה הן האפשרויות העומדות בפניכם. ( כנסו לקריאה על סוגי מקלחונים )

 

מראות זכוכית של שבירו עם תאורה מעוצבת

 

ארונות אמבטיה

המרכיב הבא שיש בכל חדר אמבטיה הוא ארונות אמבטיה המיועדים לשימוש בחדר זה ועמידים בתנאי הלחות המאפיינים חדרי אמבטיה, תודות לעובדה ששם מתקלחים. ישנה חשיבות רבה לאיכות הארונות הנבחרים וכמובן בכל הקשור לעיצוב, לנראות של הארונות. פיתוי ורכישה של ארונות זולים או כאלו שאינם מיועדים לחדרי אמבטיה, יגרור עמו הוצאות עתידיות גדולות יותר מאשר השקעה ברכישה מעוצבת וחכמה.

לסיכום, כאשר ניגשים לעצב את חדר האמבטיה, יש לבצע מספר פעולות ולרכוש את המרכיבים והאלמנטים העיקריים שיש באמבטיה וכל המסביב. בחירה נכונה של כל המרכיבים, בין היתר: זכוכיות, ארונות, כיור, ברזים, אקססוריז נוספים כגון פחי אשפה מעוצבים, סבונים, מעמדים וכדומה, צריכה להיעשות באופן מושכל וכזה שיתאים לקו העיצובי הנדרש והקיים. בחרו והסגרו על העיצוב הרצוי, השקיעו ברכישה חכמה ומעוצבת והוסיפו כמה אקססוריז להרגשה נעימה והוספה ליופי.