ארונות מעוצבים עם חיפוי זכוכית

בעידן השפע בו אנו חיים יש דעה רווחת כי יש לקנות את הארון הגדול ביותר, אך למרות הדעה הרווחת לא בטוח כי מדובר בהחלטה נכונה. ארונות מעוצבים בעלי חיפוי זכוכית בפרט וכן ארונות מעוצבים בכלל, צריכים לשרת אתכם ולאפשר לכם ליהנות לא רק מהעיצוב היפה אלא גם מהנוחות. שילוב שני הדברים יוביל לתוצאה הרצויה. ארונות זכוכית בעיצוב מרהיב מאפשרים לכם ליהנות מארונות העשויים מחומר חזק ואיכותי כמו זכוכית וכן חושפים בפניכם עולם הכולל עיצובים מרהיבים המאפשר לכם להעניק לבית מראה אחר.

מדוע זכוכית

בכל הנוגע לעיצוב הבית, היום נהוג לא ללכת בקו הרגיל שהיה נהוג פעם אלא להרחיב את הגבולות ולעצב את הבית באמצעות ארונות מעוצבים , מעקות מעוצבים בזכוכית ושלל פרטי ריהוט ועיצוב אשר להם חיפוי זכוכית הנחשבים לטרנד האחרון בתחום עיצוב הבית. מה יש בזכוכית הנחשבת לחומר פופולרי במיוחד? ארונות מעוצבים בשילוב זכוכית מגיעים בשלל צבעים, כך שניתן לבחור את הצבע המתאים ביותר, כזה שישתלב בצורה הטובה ביותר בבית. אם הזכרנו את הבחירה הרבה, אז דבר נוסף שיש להביא בחשבון זה נושא הניקיון. כידוע, על מנת לשמור על מראה יפה בבית חשוב מאד להשקיע בניקיונו. בכל הקשור לארונות בכלל חשוב מאד לשמור על הניקיון, בייחוד כאשר מדובר על ארונות מעוצבים בעלי חיפוי זכוכית אשר הושקעה בהם מחשבה רבה. בשונה מחומרים אחרים, את הזכוכית ניתן לנקות בקלות באמצעות שימוש במטלית לחה

ארונות מעוצבים עם חיפוי זכוכית
ארונות מעוצבים עם חיפוי זכוכית

 

ארונות זכוכית מעצובים בתכנון אישי

המקום בו אנו חיים נותן ביטוי לאישיות שלנו ולכן זה רק טבעי כי נרצה להקדיש לא מעט זמן לנושא העיצוב. בעת עיצוב הבית יש להביא בחשבון את הצרכים האישיים של כל אחד ואחד בייחוד כאשר זה נוגע לענייני אחסון בארונות. מתוך התפיסה הזאת   השאיפה היא להגיע להתאמה בין החומר ממנו עשוי הארון לבין הטעם העיצובי של כל אחד.

אם אתם מעוניינים להביא את הטעם האישי שלכם, הרי אחת הדרכים היא להיעזר בשירותי עיצוב אישי. שירותי עיצוב אישי המיוצרים לפי הזמנה אישית מאפשרים לכם לעבוד צמוד עם איש מקצוע כדוגמת מעצב פנים אשר לו ניסיון רב בתחום וביכולתו לסייע לכם בעיצוב הבית, החל מהמטבח וכלה ועד מקלחונים לפי מידה המורכבים בבית. את עבודתו מתחיל מעצב הפנים בביקור במקום על מנת להתרשם ולבחון את המידות המתאימות לארון ולהגיע לפתרון המושלם. לאחר מכן יש לחשוב על העיצוב- היום ניתן לראות ארונות הכוללים הדפסים מיוחדים של זכוכית, מה שמקנה  להם מראה מרשים במיוחד. העבודה בשילוב עם מעצב פנים תסייע לראות את התמונה הכוללת ולשלב את הארונות במקום האידיאלי ביותר בבית, כך שהאורחים שיגיעו לא יפסיקו להתרשם. מעצב פנים מנוסה מביא איתו את הניסיון הרב ואת הידע ומאפשר לשלב בין התשוקה שלכם לעצב את הבית ולגרום עניין לבין פרקטיות, מה שהופך את התוצאה למעניינת במיוחד וגורם לאנשים מסביב לא להפסיק להתפעל ממראה הארונות.