אריחי זכוכית למטבח – שקוף שזה יפה!

אם אתם אנשים בעלי טעם טוב שמחפשים תמיד להכניס אל הבית משהו חדש, יפה ומעניין, ובכך להעניק לו חיים חדשים ומראה משגע, אחת האופציות המומלצות ביותר, והקסומות ביותר, היא אריחי זכוכית למטבח.

בארץ פועלות חברות המתמחות בחיפוי זכוכית, אשר מספקות מוצרים מיוחדים ומרהיבי עין עשויי זכוכית – כאלה שבייצורם מושקעת עבודה מקצוענית, ידע ויצירתיות. חשוב שתקפידו להזמין ולרכוש רק אריחים שנעשים בטכנולוגיות CNC ולייזר, שהן מהמתקדמות בעולם. שילוב אריחי זכוכית כאלמנט עיצובי בבית מהווה כיום את מילה האחרונה בתחום, ובפניכם פתוחות אפשרויות מרתקות ומגוונות במיוחד של עיבודי זכוכית מקסימים.

אריחי הזכוכית נהנים ממגוון אפשרויות של צבע. תוכלו לבחור בין אריחים שקופים לגמרי,אריחי זכוכית למטבח שהם נטולי צבע אמנם אך חלביים באופיים, וגם כאלו בעלי צבע אחד-ואפשר גם להשתולל עם שילוב אריחים צבעוניים.

לאיזו מטרה מתאימים אריחי זכוכית למטבח?

מטבח מעוצב

אריחי הזכוכית המרובעים, לרוב, יכולים לשמש אתכם בעיצוב מטבח יפהפה – אם למשל יש לכם מטבח פתוח שרק חצי קיר מפריד בינו לבין החלל המרכזי של הבית או לחדר המגורים,ניתן לשבץ את האריחים בחצי הקיר הקיים. אריחי הזכוכית היפים מאפשרים לאור לחדור דרכם ולכן מייצרים אפקט מיוחד שאינו אטום, והקיר המפריד שלכם עשוי להיראות מאוד מיוחד בעזרתם.

אריחי זכוכית למטבח יכולים גם לשמש את הנועזים יותר מביניכם, שלמטבח שלהם יש קיר חיצוני, כתחליף לקיר שלם, או, וכנראה גם באופן יותר נוח טכנית, כמשולבים בחלון שייפרץ בעוברכם בקיר. לדוגמא, שילוב אריחי זכוכית חלביים בפתח בגודל של מטר על מטר בקיר מטבח חיצוני ייצור אלמנט יפהפה שגם יוסיף לתאורה הטבעית של מרחב המטבח וגם יספק שדרוג עיצובי מרהיב למטבח כולו.

יש הבונים במטבח שלהם דלפק ישיבה לארוחות מהירות. אפשרות נוספת לשיבוץ אריחי הזכוכית במטבח היא לבנות בבסיס הדלפק הזה מעין תיבה שבתוכה גוף תאורה, ושמחופה מכל צידיה או באחד מהם באריחי זכוכית צבעוניים שקופים. דמיינו כמה יפה יהיה המטבח אחרי שאתם מסיימים להשתמש בו והוא נשאר חשוך – מלבד אלמנט התאורה הנ"ל שנשאר דולק ומפיץ סביבו יופי מרהיב. בעשותכם כך עם אריחי זכוכית למטבח תוכלו ממש לייצר אטרקציה עיצובית שאינה שגרתית בארץ ושתעניין במיוחד אפילו חובבי עיצובים ומביני עניין ולבטח תזכה אתכם במחמאות אין ספור.

מה עוד ניתן לעשות עם אריחי זכוכית בעיצוב הבית?

מובן שאם כבר בחרתם לשלב את אריחי הזכוכית במטבח, הרי שתוכלו להתכתב עם החלק הזה של הבית באמצעות שימוש באותם אריחים עצמם בחלק אחר שלו.
דמיינו למשל שבמטבח שלכם שילבתם אריחי זכוכית בגוון טורקיז – עכשיו ניתן לשלב את אותו סוג אריחים ובאותו צבע בדיוק בקיר פנימי אחר בבית. את אריחי הזכוכית אפשר, ואף רצוי,לשבץ גם במקומות אחרים בדירה. לדוגמה: בניית מעקות מעוצבים בבית דו מפלסי לא חייבת להיות כזו שמבוצעת באופן השגרתי של פרזול מתכת. למה שלא תנחו את מתכנני הבית או אפילו את מעצב הפנים שלכם לתכנן מעקה שיהיה מורכב מאריחי זכוכית עבים, צבעוניים או שקופים? גם חיפוי קירות בסלון או בחדרי הבית השונים אפשרי ומומלץ, כשיש פתח בקיר, בעזרת אריחי זכוכית יפים, ומובן שכל הקשור לחדרי אמבטיה או מקלחונים יכול שילוב אריחי זכוכית מיוחדים לתרום אף הוא חן רב. בכל מקרה חשוב להקפיד כי האריחים יהיו מיוצרים מזכוכית בטיחותית, על מנת שלצד היופי הרב הבית יתמלא גם בתחושת ביטחון מלאה.