דלתות פנים בשילוב זכוכית

דלתות פנים בשילוב זכוכית הן הדבר החם בתחום עיצוב הפנים בכלל ובתחום דלתות הפנים בפרט. הדלתות המודרניות מעוצבות בצורה יפהיפיה ובמגוון דרכים המאפשר לשלבן בכל חלל. בשל העובדה שמדובר בזכוכית, שהיא בכל זאת חומר בלתי שגרתי ושביר, כדאי להקפיד על כמה כללים. מומחי הדלתות של חברת אלון דלתות, יבואנית דלתות הפנים המובילה בישראל, מסבירים על מה חשוב להקפיד בעת בחירת דלתות פנים משולבות בזכוכית.

מחיצות מכופפות עם התזת חול פסים

דלת סיקורית

דלתות ווטרינות משרדיות

מחיצות זכוכית עם התזת חול

בטיחות לפני הכל

דלתות פנים בשילוב זכוכית רוכשים רק מחברה מוכרת ואמינה, שמוצריה עומדים בכל התקנים הנדרשים, כולל תקני בטיחות, עמידות באש ועוד. הקפידו על רכישת דלתות שנעשה בהן שימוש בזכוכית מחוסמת. זכוכית מחוסמת היא זכוכית שעברה תהליך ההופך אותה לעמידה פי 4 או 5 מזכוכית רגילה, ומקטין את סיכויי הזגוגית להישבר. אם בכל זאת קרה וזכוכית נשברה,היא אינה מתנפצת לרסיסים קטנים.

ציר או מסילה, זו השאלה

לפני השיקולים האסתטיים, יש לבחון את השיקולים הפרקטיים ולהחליט האם מתקינים דלת כנף או דלת הזזה. דלתות כנף, הנעות על ציר, הן דלתות מקובלות יותר בשימוש באופן כללי, אך בשנים האחרונות ניתן לראות הרבה מאוד דלתות הנעות על מסילה, כלומר דלתות הזזה, כפתרון אסתטי לבעית מקום ולהגדלת החללים.

העיצוב, לא פחות חשוב

מומלץ וכדאי להתייעץ עם מעצבי פנים מקצועיים בעניין עיצוב הדלתות וההחלטה באיזה דלתות להשתמש. בין אם בחרתם בדלת כנף או בדלת ציר, היא עדיין צריכה להשתלב במראה העיצוב הכללי של הבית, להוסיף לחיינו ולא לגרוע ממנו. ניתן לבחור בדלתות זהות או שונות, בהתאם לצורך הפרקטי ובהתאם לפן העיצובי המתאים. דלתות זהות בכל הבית ייתנו מראה אחר לחלוטין מסדרת דלתות מעוצבות בעלות קו עיצובי משלים . נחזור ונדגיש כי לא מומלץ לקחת החלטות אלה לבד אלא בעזרת מומחי עיצוב, כדי לא להסתכן ביצירת קטסטרופה עיצובית בביתכם.

מוזר ומעניין

התקנת דלתות פנים בשילוב זכוכית בביתכם יוצר מראה עיצובי בעל אמירה חזקה. זה לא חייב להיראות מוזר כמובן, אלא אם זו כוונתכם מראש, אך הדלתות בהחלט יכולות להיות מיוחדות ומושכות תשומת לב.