האמבטיון שהחליף את הווילון

אמבטיון הוא אחד הפיתוחים הפרקטיים בתחום המקלחונים בשוק והוא זה שמחליף בגאווה את הווילון המוכר עוד מהעבר. למעשה, מדובר על מעיין דלת זכוכית או פלסטיק המוצמדת לאמבטיה והיא מאפשרת לכם להתקלח מבלי להרטיב כלל את רצפת האמבטיה ובכלל לזכות באינטימיות בעת הרחצה. את האמבטיון ניתן להרכיב על כל סוג אמבטיה באשר היא ולזכות גם בחוויית רחצה מפנקת ונוחה וגם בעיצוב דקורטיבי לחלל האמבטיה. למעשה האמבטיון מאפשר לכם להיפטר מהווילון שכל פעם נופל או נפתח ובמקומו להציב פתרון חזק וקבוע יותר שיאפר לכם להתרחץ בנוחות רבה.

מגוון רב של גדלים ועיצובים מרשימים

את האמבטיון ניתן להרכיב על כל סוג אמבטיה בהתאמה אישית ובשלל רב של אופציות, חלקן גדולות ואטומות הסוגרות היטב את כל האמבטיה וחלקן חצויות עם דלת הנפתחת כלפי חוץ, חלקן עם מסילות המאפשרות לדלתות להיפתח כלפי פנים ובכלל ניתן למצוא מגוון רב של אפשרויות. גם לגבי עיצובים ניתן למצוא מבחר רב של דגמים ודקורציות, החל מזכוכית חלבית, צריבת עיטורים על גבי זכוכית ועוד. אם כך, אמבטיון הוא ללא ספק בחירה נכונה שתאפשר לכם עיצוב דקורטיבי מרשים לצד נוחות בלתי מתפשרת בעת הרחצה.

מקלחון לאמבטיה למראה מיוחד
מקלחון לאמבטיה למראה מיוחד

לקטלוג המלא של אמבטיונים כנסו!

לא רק חיפוי לאמבטיה, גם למקלחון

אמבטיון יכול לשמש כפתרון נהדר לא רק לאמבטיות גדולות, אלה גם למקלחונים קטנים אותם מתקינים בחלל הרחצה. למעשה, ניתן להתקין את דלתות אלו בכל עיצוב רצוי על מנת לזכות בחדר רחצה אינטימי ובכלל המים אינם ניתזים לכל עבר בעת הרחצה. התוצאה היא – חדר רחצה יבש לחלוטין ללא מים על הרצפה שיכולים לגרום להחלקה בעיקר כאשר מדובר על בית בו ישנם ילדים קטנים או אנשים מבוגרים. דבר זה מאפשר לכם להמשיך ליהנות מהמקלחון בביתכם מבלי צורך להחליפו לחדש, פשוט להתקין אמבטיון ולזכות בנוחות בלתי מתפשרת.
אם כך, אמבטיון הוא מוצר נהדר ואפילו הכרחי בכל חלל רחצה, כך שנותר לבם לבחור את האמבטיון המתאים בגודלו ועיצובו לחדר הרחצה שלכם וליהנות מחלל מעוצב , מזמין ובכלל חלל שכיף להתרחץ בו לעתים קרובות.