החידושים המרכזיים בעולם המקלחונים

מקלחונים הם ללא ספק פתרון גאוני עבור חלל אמבטיה קטנים ויחידות הורים והם מאפשרים לכל דייר לתכנן חדר רחצה קטן יחסית ולזכות בחוויית רחיצה מפנקת במיוחד. כיום ניתן למצוא מקלחונים יוקרתיים במיוחד המשלבים מיני פיצ'רים חדשניים וזאת בניגוד לעבר שבו מקלחונים היו סטנדרטיים הבנויים מקרמיקה ווילון התלוי על מוט למניעת יציאת מים בעת הרחצה. המקלחונים החדשניים מגיעים עם דלתות זכוכית יוקרתיות, עם דקורציות וטקסטורות מיוחדות ואפילו שילוב של מנורות לד צבעוניות המקנות לכל מתרחץ חווית רחיצה שונה מהסטנדרט הקיים.

לכל מקלחון אופי מיוחד משלו

ישנם סוגי מקלחונים בשוק ולכל אחד יש אופי ייחודי משלו. אולם עולם המקלחונים מתחלק לכמה סוגים מבחינת עיצוב ונראות. ישנם מנגנוני פתיחה מגוונים של הדלתות ותוספות שונות ומיוחדות כולל עובי של הזכוכית שהיא לרוב בין 4-8 מ"מ. כמו כן, כך ניתן לרכוש מקלחונים בצורות שונות כגון- מקלחונים מרובעים, פינתיים, מעוגלים, חזיתיים, מעוצבים בהזמנה אישית ועוד מיני רבים. כמו כן, ישנן סגירות חדשניות של המקלחונים שיכלים להיות בפתיחה של הזזה או נפתחים פנימה או החוצה ומאפשרים לחסוך מקום רב בחלל.

מקלחונים סגירה מלאה
מקלחונים סגירה מלאה

 

כנסו לקטלוג מקלחונים המלא!

מוטות פינוק מפנקים במיוחד

במקלחונים החדשניים לא ניתן לפספס את מוטות הפינוק המאפשרים למתרחץ לקבל חוויה ייחודית, כגון מוט תלוי מרובה עם זרימה של מים אחידה המדמה גשם, ברזים מיוחדים והשוס הוא – מנורות לדים המעטרות את חלל המקלחון ואת מוטות הרחצה ומאפשרות רחיצה אינטימית רומנטית. את מוטות הפינוק ניתן למצוא במגוון רב של אפשרויות ואפילו בחירה של זרמי מים שונים שיאפרו לכם בכל יום לבחור את צורת הזרם הרצויה.

תוספות משלימות למקלחון

למקלחונים החדשניים ניתן להוסיף מגוון רב של פיצ'רים כדוגמת – כיסא נשלף המאפשר להתקלח בישיבה שזהו אלמנט חשוב לילדים או נכים המתקשים להתרחץ בישיבה. כמו כן, ניתן לשלב ג'קוזי במקלחון עצמו, הרי מקלחונים חדשניים הם בעלי סגירה הרמטית שאינה מאפשרת כלל יציאה של מים מחוץ למקלחון, מה שמאפשר להפעיל את הג'קוזי וליהנות מחוויית רחיצה מהנה בכל יום מחדש לצד שלל רב של אביזרים משלימים.

 

מקלחון זכוכית שקוף בהתאמה אישית