היתרונות של המקלחון על פני אלטרנטיבות אחרות

מקלחון נהפך לטרנד לוהט בשנים האחרונות, כיוון שביחס לאלטרנטיבות אחרות הוא מציע מגוון רב של יתרונות לצד פונקציות ועיצובים מרשימים.
מקלחון אומנם מוכר לנו מהעבר הרחוק, אך בשנים האחרונות יצרנים הבינו את הביקוש הרב של מקלחונים והם מציעים מגוון רב של אופציות מבחינת עיצובים ושכלולים שונים המאפשרים לכל מי שמתקין מקלחון בביתו ליהנות מחוויית רחיצה מהנה במיוחד. השינוי המשמעותי בין המקלחון שהיה בעבר למקלחונים החדשים בשוק הוא העובדה שאת הווילון המוכר מחליפים בגאווה דלתות אטומות לגמרי, מה שמאפשר לכם אטימות של החלל בכך שהמים אינם ניתזים לכל כיוון.

מקלחון לאמבטיה עם חזית קבוע + דלת על גבי קיר

להתרשמות מפרויקטים נוספים של מקלחונים

כל היתרונות ברכישה והתקנת מקלחונים:

ניצול מקסימלי של החלל

מקלחונים מאפשרים לנו ניצול מלא של החלל, בעיקר כאשר מדובר בחלל קטן יחסית, כיוון שניתן למצוא מקלחונים קטנים יחסית ופינתיים, כך שתוכלו בחלל קטן להציב גם מקלחון וגם שירותים ולא לחוש צפיפות בחלל.

רענון מיידי

הפעלת המקלחון היא פשוטה, מה שמאפשר לכם להתרענן קלות רבה במקלחת בכל זמן רצוי, וזאת ביחס לאלטרנטיבות אחרות מסורבלות יותר ביחס למקלחון. אם כך, מקלחון הוא ללא ספק מוצר פרקטי המאפשר לכם להתרענן במהירות רבה בכל זמן רצוי.

חמיכת מפרק מנט למקלחון זכוכית של שבירו

עיצובים מרשימים

המקלחונים החדשניים מאפשרים לכם לזכות בחלל מעוצב ויפה, הרי ניתן לבחור בדלתות זכוכית ולעטר אותן בכל דקורציה שתרצו, אפילו בהזמנה אישית. מעבר לכך, המקלחונים מגיעים עם מבחר רב של פונקציות המאפשרות לכם ליהנות מנוחות בלתי מתפשרת של רחיצה.

מגוון אביזרים משלימים

במקלחון ניתן לשלב מגוון אביזרים לצורך נוכחות, כמו – מוטות פינוק דקורטיביים, מעמד לסבונים, כיסא נשלף, רצפה שאינה מחליקה, ברז בשילוב מוטות רחצה ועוד מגוון אביזרים נוספים לבחירה.

חיסכון בעלויות

ביחס לפתרונות אחרים, מקלחון זול משמעותי וההתקנה שלו מתבצעת תוך כמה שעות ספורות. פתרון זה מצוין כאשר מדובר דירות שכורות, ביחידות דיור ובעיקר ליחידות הורים, כך שתוכלו ליהנות ממקלחת נוספת בעלות אטרקטיבית המתאימה גם לחללים קטנים יחסית.
לסיכום: אם ברצונכם ליהנות מחוויית רחיצה יותר דופן לצד שמירה על מרחב בחלל, רכישה והתקנה של מקלחון היא ללא ספק בחירה מצוינת עבורכם!