הפונקציונליות בשימוש חיפוי קיר למטבח

אופנות קישוטי הבית הולכות ובאות חדשות לבקרים, ואיתם גם החומרים בהם משתמשים על מנת ליצור אווירה חדשה, שונה ומיוחדת לבית.

חיפוי קיר – טכנולוגיה דיגיטלית

הטכנולוגיה הדיגיטלית המתקדמת מאפשרת כיום לכל מי שרוצה חיפוי קיר למטבח להדפיס תמונות על גבי לוחות זכוכית גדולים – כך, ניתן היום לעצב בחדר המטבח שלך תמונות של נוף מדהים, או טקסטורה מיוחדת בעיצוב אומנותי, שתתאים לטעמך האישי. ניתן לבחור עיצוב למטבחים אשר מתאים לחיפוי קיר מטבח או חיפוי זכוכית למטבח באופן מובהק כמו ירקות, תמונות של תבלינים וכיצוא באלו, או לחילופין לעשות תמונות דפוס רטרו מגניבות  או אפילו צילומים שלכם אשר מוגנים בזכויות היוצרים שלכם

איכות ההדפסה בחיפוי קיר

איכות הצילום  היום היא פנטסטית, וכך גם איכות ההדפסה של מכונות הדפוס לזכוכית. התמונה יכולה להיות מוגדלת פי מאה ועדיין לא להיות מגורענת (אלא אם תבקשו זאת במיוחד). התוצאה הסופית נראית מרהיבה. חיפוי קיר למטבח הם אמירה עיצובית אלגנטית ומקורית,  תוך מתן מראה נקי, יעיל  ומיוחד לכל מטבח המותאם לו.
לוחות הזכוכית יכולים גם להגיע עם תאורה אחורית בכדי ליצור אפקט מרשים עוד יותר.

פתרונות פונקציונליים בחיפוי קיר

חיפוי קיר למטבח או חיפוי זכוכית למטבח הם פתרונות פונקציונליים מושלמים לשוני בין סגנונות של אנשים, המשלבים גם פרגמטיות, ניקיון ואיכות יחד עם היכולת לא להתפשר על עיצוב.  קל לנקות, קל לתחזק וזה נראה חדש לאורך שנים רבות. אם עוד לא חשבתם על משטח עבודה מזכוכית או חיפוי קיר לקירות המטבח,  כדאי שתחשבו שוב. חיפוי קיר למטבח בהשוואה לאריחי קרמיקה, כיסויי טפט על הקיר או אפילו פורמייקה על ארונות המטבח הם הדבר הבא בעולם העיצוב המודרני המשלב בתוכו פונקציונאליות, ניקיון ועיצוב.

מדוע לבחור בחיפוי קיר

ישנן ארבע נקודות חוזק עיקריות מדוע לבחור חיפוי קיר עבור מטבחים או חיפוי זכוכית למטבח ולא שום חיפוי אחר: היתרון  הראשון הוא העמידות הגבוהה של הזכוכית ואיכותה הנשמרת לאורך שנים.

אלגנטיות עיצובית חדשנית המתאימה יותר למאה העשרים ואחת מאשר חיפויים עתיקים שהתאימו לשנות החמישים ושישים בארה"ב ואינן מתאימות היום לבתים המודרניים שלנו.

חיפוי קיר מודפס למטבח
חיפוי קיר מודפס למטבח

הפרקטיות שבניקוי הזכוכית, הקלות של התחזוקה שלה לאורך השנים והועבדה שהיא אינה צוברת טחב, לחות, לכלוך בין אריחים או כל צרה אחרת המתרחשת בחומרים אחרים.

חיפוי קיר – סיכום

לבסוף, המחיר. מחיר של לוחות זכוכית עומדים בדיוק באותו קנה מידה של חיפויים אחרים לקירות אבל אינם דורשים החלפה כל שנתיים שלוש, אינם דורשים הכנה מרובה וכן אינם דורשים שמירה מפני נזקי הזמן