מעקות מעוצבים: השילוב של מעקות מזכוכית ואלומיניום

לכל מי שמתכנן חלל למגורים או תעסוקה וודאי ברור – אין להתפשר על בטיחותם של תושבי המקום. במידה והמרחב כולל אזורים פתוחים וגבוהים מהם קיימת סכנת נפילה, דוגמת מרפסת, גג או גרם מדרגות גבוה, חשוב להתקין בהם מעקות בטיחותיים (בטח ובטח אם מדובר במרחב בו מסתובבים ילדים ופעוטות).

מעקות מעוצבים – לא מתפשרים על בטיחות ועל מראה

במשך שנים היינו נדרשים להתפשר על מראה החלל בשם הבטיחות, אולם בזכות התקדמות הטכנולוגיה ניתן כיום למצוא בשוק מעקות מעוצבים שממלאים גם את תכליתם הבטיחותית וגם תורמים לעיצוב המרחב. השקעה נבונה בהתקנת מעקות מעוצבים מעלה את ערך הנכס והופכת אותו נעים למראה ושהייה, הן לדיירי המקום והן לשכניו או לעוברים מסביבו.

הכירו את השילוב המנצח – מעקות מזכוכית ואלומיניום

הדגם המוביל של מעקות מעוצבים כיום מתבסס על השילוב המנצח בין שני חומרי גלם מובילים – זכוכית ואלומיניום. מעקות אלומיניום וזכוכית כוללים הן משטחי זגוגית רחבים לגוף המעקה, והן מאחזי אלומיניום אשר ממסגרים את הלוחות מצדדיהם. מעקות אלומיניום וזכוכית מספקים לכם את היתרונות הבולטים של שני חומרי הגלם. כך, השילוב בין הזכוכית השקופה ובין האלומיניום המתכתי מייצר מראה מודרני ואלגנטי, וככזה, הוא מתאים הן לבתי מגורים פרטיים והן לבתי עסק או למרחבים ציבוריים. השילוב של מעקות זכוכית עם מעקות אלומיניום מקנה ללקוח אפשרויות עיצוביות נרחבות – ניתן לשלב בין משטחי זכוכית שונים (חלבית, שקופה, צבעונית) ובין אלומיניום בגוון וטקסטורה שיתאים לכך. כמו כן, ניתן לבצע את ההתקנה על משטחים ישרים, מדורגים או משופעים, וכן להציב מעקות בזוויות ישרות או מעוגלות.

מעקות ומדרכים מעוצבים

מדוע כדאי לבחור דווקא במעקות זכוכית מעוצבים?

בזכות תכונת השקיפות של החומר, מעקות זכוכית מספקים לכם שדה ראייה ללא חסמים והפרעות. ניתן לראות דרך המעקה, ממש כשם שניתן לראות דרך הזגוגיות של חלונות הבית. מאפיין זה הופך את הבחירה במעקות אלו מתאימה במיוחד כאשר הדיירים מעוניינים שלא לפגוע בנוף הנשקף מאותו מבנה. בנוסף, המראה השקוף משווה למעקה מראה מינימליסטי ועדין, כזה שלא מעמיס על החלל עוד חומר גלם או עוד צבעים וטקסטורות בולטים ומיותרים. גם ברמה המעשית ישנם יתרונות למעקות זכוכית שכדאי להכיר – למשל הקלות הרבה בה ניתן לנקותם וכן התחזוקה המינימלית שהם דורשים לאורך זמן. כמו כן, ניתן להתקין את לוחות הזכוכית בצמוד זה לזה, ליצירת רשת ביטחון הרמטית והגנה מקסימלית מפני נפילות אפשריות.