התאמת השיש לחיפוי זכוכית במטבח

עיצוב המטבח מתבסס על שילוב בין פריטים עיצוביים ואלמנטים פונקציונליים, וחיפוי זכוכית הוא דוגמה מצוינת לטרנד עיצובי שמהווה גם תוספת יעילה ושימושית למטבח. ריכזנו עבורכם מידע שימושי כדי שתדעו כיצד להתאים בין השיש לחיפוי הזכוכית במטבח.

מדוע צריך חיפוי במטבח?

יש כאלה שהמילה חיפוי לוקחת אותם לשדה קרב ולחיפוי הדדי בשעת הסתערות בין קירות המטבח, להם אנחנו ממליצים להוריד מעט את הדריכות ולהתרגל במהרה לחיי האזרחות. חיפוי במטבח אינו מושג צבאי, אלא האמצעי שמאפשר לנו להגן על הקירות. במטבח אנחנו מבשלים, שוטפים כלים ובאופן כללי משתמשים בהרבה מים, הקירות נרטבים מהמים ומהאדים שעולים מהתבשילים ואט אט נפגעים.
קיר רטוב עלול להתפורר עם הזמן, לקבל מראה לא אסתטי ולפעמים אפילו להעלות עובש, וכדי להגן על הקירות מהמפגעים השונים מקובל לחפות אותם בחומרים עמידים למים. בעבר היה מקובל לחפות את הקירות בעיקר באריחי קרמיקה, אבל בזמן האחרון התפתח טרנד מעניין הרבה יותר- חיפוי זכוכית.

חיפוי זכוכית

חיפוי זכוכית מאפשר לכם ליצור שיש למטבח מעוצב ומיוחד וגם להגן על הקירות בצורה טובה יותר. בניגוד לחיפוי קרמיקה שכולל רווח מובנה בין האריחים, הזכוכית היא משטח אחיד, מלוטש ומחוסם – את המשטח הזה מים לא יכולים לחדור.
חיפוי זכוכית פותר בעיה נוספת שקיימת בקרמיקה – הוא מאפשר חיתוך מדויק מאוד שיתאים גם לפינות ולרווחים. אריחי קרמיקה קשים לחיתוך מדויק, וכאשר יוצרים בעזרתם חיפוי לקיר עלולים להיווצר חללים או קווים לא אסתטיים – עם חיפוי זכוכית הכל הולך חלק יותר.
אבל עם כל הכבוד לדיוק בחיפוי ואפשרויות ההגנה על הקיר, היתרון הבולט של חפוי הזכוכית הוא העיצוב שלו. מדובר במשטח חלק לחלוטין, ללא סדקים ורווחים, מה שמקנה לחלל המטבח מראה יוקרתי ומוקפד במיוחד. הזכוכית מגיעה במגוון רחב של דוגמאות וצבעים ותוכלו לעצב את המטבח בדיוק באופן בו חלמתם.

 

חיפוי זכוכית למטבח במחירים שונים
חיפוי זכוכית למטבח

צפו במגוון חיפוי זכוכית למטבחים במחירים שונים

חיפויים רבים ושונים

קיימים סוגים רבים של חיפויי זכוכית – מודפסים, צבעוניים, הדפסי פרחים וחיות, הדפסי טבע, צבעים חלקים ועוד ולמעשה תוכלו לבחור זכוכית מעוצבת בכמעט כל צבע או דוגמה שתרצו. אבל לא מספיק לבחור זכוכית מעוצבת שאתם אוהבים – אתם צריכים גם להתאים אותה לאלמנטים האחרים במטבח.
המטבח המודרני הוא לא עוד חדר בישול, אלא מרכז הבית. האדם הנכנס לביתכם נחשף מיד למטבח שלכם, לכן תרצו שהמטבח יהיה מעוצב בצורה טובה. מטבח מעוצב הוא מטבח שכיף ונעים לבשל בו. אחד האלמנטים הבולטים במטבח הוא השיש, והוא גם זה שממש נפגש עם חיפוי הזכוכית, שכן באזור השיש נמצאת גם מרבית הרטיבות – לכן ההתאמה החשובה ביותר תהיה בין השיש לחיפוי.

איך מתאימים את השיש במטבח לחיפוי?

ההתאמה בין השיש למטבח לחיפוי צריכה להתבסס על הצבעים ועל החומר ממנו עשוי השיש. האם יש לכם שיש גרניט, אבן קיסר, או אולי דווקא קוריאן? בכל מקרה עליכם לקחת בחשבון את סוג וצבע השיש ולהתאים את החיפוי אליו. בנוסף, עליכם לחשוב האם תבצעו חיפויי זכוכית נוספים בבית, ובמקרה שכן עליכם להבין האם זה משפיע על החיפויים שתעשו במטבח.
אחרי שחשבתם על כל הפרטים הללו אתם צריכים גם לבחור. אם יש לכם חברים שבמטבחם נעשה חיפוי זכוכית כדאי ללכת ולשאוב רעיונות או לפנות לאולמות תצוגה שונים.
באינטרנט קיימים אתרים שונים שמאפשרים לבצע הדמיה של המטבח כולל חיפוי הזכוכית והשיש וכך לקבל מושג האם הצבעים מתאימים. גורם נוסף שיוכל לסייע לכם לבחור חיפוי הוא מעצב פנים. זהו גורם מקצועי המודע לטרנדים עדכניים ולהתאמות בין צבעים שונים ויכול לסייע לכם להתאים חיפוי עדכני לשיש במטבח שלכם.

שילוב שיש עם זכוכית במטבח
בשיפוץ המטבח יש בחירות רבות שיש לבצע, אבל בניגוד לבחירות האחרות את החיפוי אפשר לבחור גם לאחר סיום. אחרי שהמטבח יהיה מוכן תוכלו להחליט איזה חיפוי ישתלב שם, ואפילו להביא דוגמיות כדי לבדוק מה הכי מתאים.