התאמת סוג פתיחת של מקלחון לחדר האמבטיה

מקלחון הוא פתרון נהדר לחדרי רחצה קטנים במיוחד או לאנשים המעוניינים להתרחץ במהירות על ידי מקלחון ולא על ידי אמבטיה גדולה ומאסיבית. את המקלחון ניתן להתקין בכל חלל רצוי, גם אם הוא קטן במיוחד כמו – ביחידות הורים, ביחידות דיוק קטנות, בדירות מחולקות, צימרים, חדרי אירוח, קאנטרי וגם בחלל רחצה גדול במיוחד כתוספת לאמבטיה הגדולה. כיום ניתן למצוא מגוון רב של מקלחונים המגיעים מוכנים לגמרי והם בעלי דלתות פתיחה בעיצובים וגדלים שונים המאפשרים פתיחה נוחה בכל חלל רצוי, מה שמאפשר להציב אותם גם בחדרי רחצה קטנים במיוחד.

את המקלחונים ניתן למצוא בסגנונות פתיחה וסגירה שונים המאפשרים לשמור על חדר רחצה יבש לחלוטין, מכיוון שהדלתות אטומות לגמרי מה שלא מאפשר למים לצאת החוצה. כמו כן, ישנם פטנטים שונים המאפשרים לדלתות להיות אוטמות לגמרי כמו – שילוב של מגנט המצופה בפלסטיק אשר מצמיד את הדלתות היטב ולא מאפשר להן לנוע בעת הרחיצה. מובן שניתן למצוא עוד פתרונות סגירה שונים ומגוון פטנטים חדשניים שיאפשרו לכם להתקלח בנוחות רבה במקלחון.

;

עוד מגוון מקלחונים מחכים לכם!

מגוון סוגי מקלחונים

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מקלחונים עם דלתות סגירה שונות כמו – מקלחונים פינתיים, מקלחונים עגולים, מלבנים, חזיתיים, מקלחונים עם דלתות זכוכית או דלתות פלסטיק, עם דקורציות שונות ועיצובים מרהיבים ועוד. למעשה, את המקלחון ניתן להתאים בקפידה לחלל הדרוש, כך תוכלו ליהנות ממרחב רב בחלל גם אם הוא קטן במיוחד. למעשה, בחירה נכונה של מקלחון בחלל ושימת לב לגודל שלו, מאפשר לכם להרוויח מקום בחלל לטובת הצבת כיור מרווח יותר, ארונות אמבטיה, שירותים וכל מה שתרצו.

שילוב של אביזרים משלימים למקלחות

במקלחונים ניתן להתקין מגוון רב של סוגי אביזרים המיועדים להשלים את חווית הרחיצה כגון – מוטות פינוק מפנקים במיוחד עם מנורות לדים צבעוניים, כיסא נשלף המאפשר לשבת בעת הרחצה, ג'קוזי, מתקן מיוחד ומרווח להצבת סבון ושמפו, תוכלו להתקין דלתות זכוכית דקורטיביות, שילוב של ידיות סגירה נוחות במיוחד, רצפה נוחה למגע כפות הרגליים ועוד מגוון פיצ'רים שיאפשרו לכם ליהנות מרחיצה מושלמת.

 

מקלחון פינתי ענק