האלגנטיות בהתקנת חיפוי קירות למטבח

הצורה והעיצוב של מטבחים מודרניים, שונים עד מאוד מהצורה והעיצוב של מטבחים ישנים וותיקים. אחד המאפיינים הבולטים שכבר מזמן נעדר מהמטבחים החדישים (גם כאשר מדובר על דגמים כפריים וגם כאשר מדובר על דגמי היי טק או סגנונות אחרים), הוא הפרזול הבולט וחלקים בולטים בכלל.

כיום, המגמה השלטת היא להעניק למטבח קווים נקיים יותר, מעוצבים יותר וגם הרבה יותר אלגנטיים. בין היתר הדבר מתקבל באמצעות מגירות שנסגרות בהחלקה, ויתור על ידיות גדולות, ולא פחות חשוב – באמצעות חיפוי קירות למטבח. חיפוי הקירות שאנו מדברים עליו, משלים את המראה של חדר מרכזי זה ומעניק לו מראה מודרני וחדיש.

החיפוי, שמאפשר ליהנות גם מיתרונות של ממש בשמירה על מראה זוהר ונקי יותר, יכול להתבצע תוך שימוש בחומר גלם מפתיע, במבט ראשון. חומר גלם זה הינו זכוכית, שהפכה לנפוצה יותר מאי פעם בבתים, במשרדים ואפילו ביצירות של אומנות מודרנית.

כאשר יצרנים מובילים מציעים מוצרי איכות כמו חיפויים לקירות חיצוניים, חלונות ראווה חזקים ומעוצבים, מעמדים לכיורים, מקלחונים וחיפויים לחדרי רחצה, כל הסיבות הובילו גם למהפך העיצובי המודרני של המטבח בימינו.

המראה האלגנטי של חיפוי קירות למטבח

כאשר מנסים לברר מהן הסיבות שמניעות אנשים רבים לבחור בחיפוי קירות מתקדם למטבח, בין התשובות הנפוצות ביותר ניתן למצוא את האלגנטיות. ההשקעה הניכרת של הציבור הרחב במטבחים משודרגים, כבר מזמן אינה מסתכמת רק ברכישה של מקרר מתקדם, אביזרי בישול יעילים או ארונות מעוצבים.

כאשר אפשר להפוך את הקירות עצמם לבעלי אמירה עיצובית אלגנטית, שאין כדוגמתה, אין שום סיבה להסתפק בפחות מזה. חיפוי זכוכית, יהיה לרוב עשוי מזכוכית חזקה וחסינה – "זכוכית מחוסמת". הטכנולוגיה של היצרנים המובילים בהחלט מסוגלת להשיג תוצאות מצינות, שכן הללו מציעים פריטים ואביזרים שנדרשים להוכיח עמידות וחסינות מדי יום ביומו. מדרגות, מעקות, ואפילו פיר מעלית מזכוכית מוכיחים שאפשר לסמוך על חומר גלם זה, שכבר מזמן איננו שביר כמו שהיה מקובל לחשוב בעבר.

 

חשוב לדעת עובדה נוספת – חיפוי קירות למטבח, כזה שמיוצר על ידי יצרן מוביל, בעל מוניטין וניסיון, יכול לספק פתרון עיצובי לכל טעם, לכל דירה ולכל בית. עובדה זו נסמכת לא רק על היכולת ליצור חיפויים בסגנונות שונים, תוך התאמה מושלמת לכל צורה ומבנה של מטבח. הדבר נשען גם על מאפיין נוסף, שאותו מציעים חלק מהיצרנים המובילים והוא – יכולת הדפסה.

על חיפוי קירות למטבח, שלא כמו על קירות בסגנון ישן, לרבות קירות גבס, קירות לבנים או קירות שעליהם מדביקים קרמיקה, ישנה אפשרות להדפיס מגוון רחב של עיטורים. העיטורים, שיכולים להיות למעשה ציורים של ממש, יכולים להעניק אווירה כמעט אומנותית. מאידך, מי שלא רוצה עיצוב בומבסטי במיוחד, יכול בהחלט לבחור בגרפיקה שמרנית יותר, כזו שתתאים ל"אני מאמין" ולסביבה הביתית כולה.שילוב שיש עם זכוכית במטבח

לחדש ולהתחדש

המגמה של הוספת חיפוי למטבח משתלבת היטב עם הנטייה הישראלית לחדש ולהתחדש. אם בעבר הייתה הנטייה להסתפק ברכישה של נעלים חדשות, חליפה חדשה, משקפיים חדשות וכיוצא באלה, הרי שכיום התרבות המודרנית דוגלת בהתחדשות ברמה הרבה יותר עמוקה.

כך, הרצון לחדש ולשפר בא לידי ביטוי בשיפוץ הבית, בחידוש האמבטיה והתקנת מקלחונים עומדים, בהתקנת דלתות מעוצבות, בצביעת הקירות בצבעים ייחודיים וכאמור, גם בהתקנת חיפוי ייחודי למטבח. החיפוי מודרני, שלא כמו האריחים הוותיקים והישנים, מבטיח לשמור על מראה חדש ואלגנטי, גם בזכות הקווים הנקיים וגם בזכות היכולת לבצע ניקיון מקיף בקלות ובמהירות ואפילו – ללא טרחה או מאמץ.