זכוכית שקופה או זכוכית חלבית למקלחון?

רכישת מקלחונים בעידן המודרני שבו יש שלל רב של אפשרויות, היא משימה מורכבת וניתן להבין למה, הרי ישנם שכלולים חדשניים ואין ספור דגמים ועיצובים שלעיתים מקשים עלינו לבחור את המקלחון המתאים ביותר לאופי חלל חדר הרחצה. מקלחון הוא לנעשה פתרון נהדר עבור חללים קטנים יחסית, מכיוון שהוא אינו דורש מקום רב ביחס לאמבטיה, מה שמאפשר להתקין אותו בחללים קטנים במיוחד ואף לזכות במרחב בחלל חדר הרחצה. את המקלחונים ניתן להתקין ביחידות הורים, בצימרים, בדירות מחולקות, בחדרי כושר, בתי אירוח ואפילו בבתים פרטיים. בשל הפופולריות של המקלחונים והביקוש הרב בשוק, אנשים רבים מחליפים את האמבטיה למקלחון מפנק וחדשני וזוכים לחוויית רחיצה מפנקת במיוחד.

סוגי סגירה של מקלחונים

את המקלחונים ניתן למצוא במבחר רב של דוגמאות אותם יש להתאים בקפידה לחלל הרצוי. ניתן למצוא מקלחונים פינתיים עם סגירה מרובעת או עגולה, מקלחונים מרובעים, מלבניים, חזיתיים וכו'. את הסגירה עצמה, כלומר את דלתות המקלחון ניתן למצוא עם דלתות הזזה הנכנסות פנימה או דלתות הנפתחות כלפי חוץ או פנים. לגבי סוג הדלתות, אפשר למצוא דלתות העשויות מפלסטיק או דלתות העשויות מזכוכית, כאשר הדלתות הפופולריות יותר הן דלתות זכוכית מעוצבות.

מקלחון דלת הזזה פרזול מאנט
מקלחון דלת הזזה

ההבדל בין זכוכית חלבית לשקופה

את דלתות הזכוכית למקלחונים ניתן למצוא במגוון רב של דוגמאות ודקורציות, החל מזכוכית חלקה לגמרי ועד דלתות זכוכית חלבית. כאן הדילמה היא גדולה, כיוון שיש הבדל מהותי מבחינה עיצובית בין דלתות זכוכית שקופה רגילה לבין דלתות זכוכית חלבית. למעשה, דלת מזכוכית רגילה היא שקופה לגמרי ופחות מתאימה למקלחונים של ילדים או בני משפחה, כיוון שכל מי שנכנס לחדר הרחצה יכול לראות את המתרחץ ולפגוע האינטימיות הרחצה. לעומת זאת, דלת זכוכית חלבית אינה מאפשרת לראות את המתרחץ מבחוץ, אלה רק דמות. מעבר לכך, ניתן למצוא דלתות של מקלחונים המשלבים זכוכית שקופה עם זכוכית חלבית, כלומר סוג של צריבה על הזכוכית אשר מטשטשת את החלק האמצעי של הדלת ובכך המתרחץ יכול להתקלח באינטימיות רבה וגם ראות מלמעלה אם אדם נכנס לחדר הרחצה.

פתיחת הזזה קלה ומהירה למקלחון
צפו והתרשמו מעיצובי מקלחונים ואמבטיות נוספים של שבירו זכוכיות בע"מ!