חיפוי זכוכית בבנייה הקלה

משמעות הבנייה הקלה על פי רוב וגם עד לאחרונה הייתה אופציה זולה ואיכותית יותר בתחום הבנייה על הקרקע, הן לצרכים הפרטיים והן לצרכים המסחריים.עם ההתקדמות הטכנולוגית בתחום, ניתן לומר ואפילו להוכיח ללא כל צל של ספק שהבנייה הקלה, רוכבת על גל ההצלחה, גם מבחינת רמת איכות הבנייה וגם מכיוון רמת איכות העיצוב.

כפי שירחיבו המומחים לחיפוי מחברת היחידה לבנייה קלה נרחיב לכם על נושא בחירת הזכוכית לחיפוי מבנה בבניה הקלה ואילו פתרונות עיצוב עמדות לפניכם.
חיפויי זכוכית, הם בין הפתרונות ואפשרויות העיצוב, אשר מותירות בנו רושם של יוקרתיות וטוב טעם כתוצאה מהמראה הנקי והאחיד שלהם. אפשרויות חיפויי הזכוכית בבנייה הקלה הן יעילות וגמישות הרבה יותר, כתוצאה מהשילוב הנוח עם חומרי הגלם בהם עושים שימוש בסוג הבנייה הזאת. אם כן, מהן האפשרויות שעומדות לנגדנו כאשר אנחנו בוחרים לשלב בין הבנייה הקלה לבין חיפויי הזכוכית?

חיפוי זכוכית למרפסות שמש בגינה

 מרפסת מבנייה קלה דורשת תוספת יוקרתית, אם כבר בחרתם לקחת שירות חדשני, גם העיצוב צריך להיות בהתאם, שילובים של חיפוי זכוכית במרפסת השמש בשילוב חומרי גלם נוספים יעניקו למבנה אווירה של יוקרה ועיצוב נעים וקלאסי.  חיפויי זכוכית למרפסות ומרפסות שמש, על אף הסגנון הנקי שלהם כתוצאה מהחשש לשבר והצורך בפרטיות. שילוב הזכוכית עם אפשרויות של אטימות חלקית תעניק את הפתרון לפרטיות במרפסת וזכוכית אטומה תספק את המענה למניעת שבר הזכוכית או במקרים קיצוניים שבר בטיחותי.

שיבוץ קירות אוטנטי באמצעות חיפוי זכוכית

שיבוץ קירות הבית באמצעות זכוכית, מהווה אופציה עיצובית נוספת שמעניקה מענה לשדרוג עיצובי מענין. פתחים מזכוכית באיזורים שונים בקיר ברחבי הבית , במיוחד כאשר מדובר על בנייה קלה, יהיו קלים יותר להתקנה ומרהיבים יותר מבחינה חזותית, בתוך פנים הבית. עיצוב פנים הבית בבנייה קלה באמצעות שילובים וחיפויים מזכוכית יביאו למראה בעל רכות וטבעיות חמימה יותר אשר תשקף את העיצוב הביתי הפנימי, בשונה מהעיצוב הקר של הקירות, שבמקרים רבים יוצרים מצבים של תחושה של בית שסוגר על דייריו.
 שיבוץ זכוכית יכול להגיע בגוונים שונים ובאפליקציות שונות ומגוונות ואפילו במראה ועיצוב פסיפס בהתאם לבקשתו וטעמו האישי של הלקוח.
חיפוי זכוכית בבנייה קלה
חיפוי זכוכית בבנייה קלה

המטבח השקוף – יתרונות המטבחים המעוצבים בבנייה הקלה

המטבחים השקופים הם בין האופנות האחרונות והמבוקשות ביותר בתחום עיצוב הבית ועד כה ניתן היה להבין בהם בעיקר במבני היוקרה ובתי הדירות בבתים הגבוהים. כעת העיצוב יורד גם לקומות התחתונות בעיקר בתחום הבנייה הקלה אשר מאפיינת בעיקר בתי קרקע ו/או יחידות דיור. מטבחים בעלי מראה שקוף למחצה תוך שימוש באלמנטים של זכוכית יציבה, בעלת כמה שכבות, תביא למראה פנוראמי מרהיב עם אפשרות לשילוב תריסים חשמליים להשלמת העיצוב ולמטרות הצללה.