מקלחונים בהתאמה אישית אצל שבירו זכוכיות בע"מ

האיזור שבו כל אחד ואחת מאיתנו חשים תחושת הקלה וכיף גדול הוא בעת המקלחת, עם התחושות האלה בדיוק אנו בחברת שבירו יוצרים כמו אומנות את המקלחונים שלנו, הדגש על איכות ללא פשרות וגימור מעולים הינם אבני הדרך שלנו . ישנם כיום סוגים שונים של מקלחונים ואת כולם אנחנו מייצרים ברמה אחידה וגבוהה ותחת הקפדה עד לפרטים הקטנים ביותר כפי שאומר מנכ"ל החברה עופר שבירו. כמו כן ישנם כמה שיטות שונות בייצור מקלחונים, אנחנו מכירים ועובדים בכל השיטות ואף יודעים לקחת את עבודת הייצור לרמה האישית והתאמה עפ"י צרכי הלקוח.

טרנד נוסף שלנו יש חלק גדול בו הוא מעקות הזכוכית, אותם מעקות אשר בניני משרדים ומגורים רבים מתהדרים בהם, כאן ישנה חשיבה על פרמטרים רבים והקפדה על עיצוב והתאמה לחלל המיועד, האפקט המרשים שמותירות אחריהן מעקות הזכוכית, נשארות לאורך זמן רב, אנו בשבירו דואגים לכך שמעבר לעיצוב הן תהיינה באיכות ובטיחות משלב הייצור ועד שלב ההרכבה כמובן, כשם שמעקות אמורות להיות קודם כל בטיחותיות עבור המשתמשים ורק לאחר מכן מעוצבות ומתאימות לחלל המבנה .

עופר שבירו חושב שחלק נוסף שבו חברתנו דואגת לשמור על טיבו הוא חיפוי זכוכית, מקלחונים טובים וברמה גבוהה מצריכים חיפוי זכוכית שכן מדובר במראה יוקרתי יותר, שומר על ניקיון המקלחונים לאורך זמן וחומר שעדיף בכמה רמות על שאר המוטיבים האחרים, כמו כן לחיפוי זכוכית יתרונות רבים כמו עמידות ואפשרות התאמה לכל מידה .

חיפוי זכוכית מגיע במספר צבעים ועם התאמה מדויקת כמו שאנחנו יודעים לעשות, המקלחונים יצרו תחושה של גוון אחר לחדר האמבטיה ואיתו תחושת מרחב אחרת.

המוניטין והיוקרה לה זוכה חברת שבירו בארץ ובעולם מקנים לך הלקוח את השקט הדרוש בעת מחשבה על המוצרים המצוינים למעלה, בהם אנו מצטיינים, עם לקוחותינו נמנים רבים אשר ממשיכים לשתף איתנו פעולה כלקוחות חוזרים, זאת כהוקרה על אדיבות ומסירות בשירות מעבר לאספקת המוצרים האיכותיים אשר ברשותנו .

למידע וייעוץ נוסף אנא פנה אל המקצוענים שלנו בדרכים הבאות :

באתר החברה, שליחת דואר אלקטרוני,  טלפון רב קווי – מצפים לשמוע ממך!