חיפוי זכוכית לשדרוג האמבטיה

עבור חלק ניכר מהציבור הישראלי, חדר האמבטיה נחשב לחדר מרכזי מאוד בבית. חדר זה, שמסמל במידה רבה מאוד של צדק אווירה של טוהר וניקיון, זוכה להשקעה ניכרת בעיצוב ולא לחינם זהו המקום אליו מקדישים הרבה תשומת לב גם כשקונים בית חדש וגם כאשר בוחרים לשפץ חדר אמבטיה וותיק. על רקע מגמה זו, בולטת בחירה מעניינת – הרכבה של חיפוי זכוכית לאמבטיה. לכאורה מדובר בבחירה נועזת, אך כאשר בודקים את הדברים לעומק, מסתבר שלא מדובר בבחירה שהיא הימור, כי אם בבחירה מנצחת, מסיבות רבות וטובות.

מקלחון חשמלי

חיפוי זכוכית לאמבטיה – כל הסיבות

הבחירה להרכיב חיפוי זכוכית לאמבטיה, נשענת כל כמה וכמה סיבות, כולן טובות ואת כולן כדאי להכיר

ראשית, זוהי בחירה מצוינת מבחינה אסתטית.
שנית, מדובר על בחירה מעולה מבחינת האווירה היוקרתית.
שלישית, זוהי בחירה שאינה נופלת מעיצובים ישנים מבחינת העמידות.
רביעית, זוהי בחירה שמסיעת לשמור על סביבת מגורים נקייה יותר והיגיינית יותר.

בגלל האסתטיקה

חיפוי זכוכית לאמבטיה נחשב לבחירה אסתטית, שכן מדובר על חומר גלם בעל יתרונות חשובים, שאינם מצויים בבחירה בחומרים וותיקים כגון קרמיקה. כאשר מדובר על אריחי קרמיקה, מדובר על עיצוב שאיננו אחיד. לא פעם ההדבקה איננה מושלמת וחלק מהאריחים בולטים בעוד אחרים מעט שקועים. גם כאשר ההדבקה מושלמת, הרי שאי אפשר להתעלם מפסי הרובה שבהחלט אינם יוצרים מראה נאה ונעים לעין.

לעומת זאת, חיפוי זכוכית נראה הרבה יותר טוב. הוא מאפשר סביבת רחצה נעימה ואסתטית, כאשר האלמנט המוביל הוא אחידות. על כך ניתן להוסיף את האפשרות של הדפסת עיטורים שונים שהופכים את חדר הרחצה למשהו ברמה אחרת.

בזכות היוקרה

הזכוכית, מטבעה יודעת להקרין משהו יוצא דופן, חדיש ואיכותי. האפקט של קירות שלמים המחופים בחומר השקוף, יוצר אווירה יוקרתית ודינאמית, שמתאימה לסביבת המגורים החדשנית והאיכותית.העיצוב בזכוכית מקנה לחדר הרחצה מראה יוקרתי באופן מיוחד. חיפוי זכוכית לאמבטיה הופך אפילו חדר רחצה קטן ופשוטיחסית לאלמנט יוקרתי, שמקרין אווירה יוקרתית על כל הדירה. מעבר לכך, כאשר מדובר על חדר גדול, בעל חיפוי זכוכית, יוצר החיפוי אווירה של משהו יוקרתי במיוחד.

בגלל הניקיון

לאחר שראינו את היתרונות של חיפוי זכוכית מבחינה עיצובית של יוקרה ומראה, חשוב לתאר יתרון נוסף מבחינת הניקיון. באריחים הישנים, אלה שהיו מקובלים בעבר כאופציה יחידה של חיפוי קירות חדר האמבטיה, היה טמון חיסרון בולט. בין האריחים הללו מצטברת בקלות שכבת לכלוך, אבנית ולעיתים אפילו פטריות.

הצטברות הלכלוך הזה הצריכה השקעה בניקיון ולעיתים רבות גם שימוש בחומרים חריפים שפוגעים בקירות עצמם. דבר זה בהחלט נחסך כאשר בוחרים חיפוי זכוכית. הזכוכית מעצם טבעה היא חלקה וקלה מאוד לניקוי. עם חיפוי כזה אין כל צורך לדאוג מהצטברות של לכלוך, בקטריות או אבנית. ניקוי קל ופשוט ישמור על סביבה נקיה ומצוחצחת לתמיד.

בגלל העמידות

היתרון האחרון שראוי להזכיר אודות חיפוי זכוכית לחדר אמבטיה, מכל סוג וגודל, הוא העמידות. מרבית האנשים, כאשר הם חושבים על זכוכית הם מדמיינים בליבם חומר שביר, שעשוי להתרסק לרסיסים. דבר זה רחוק מאוד מהמציאות שכן חיפוי איכותי מבוסס על חומר גלם מחוסם, עמיד וחזק.

בדיוק כפי שקיימים כיום לא מעט מוצרי זכוכית שמיוצרים בטכנולוגיות מיוחדות שמקנות להם עמידות, כך הדבר גם במקרה של חיפויים ביתיים. למעשה, ישנם אפילו חיפויים שמותקנים על גבי קירות חיצוניים של בתים ובניינים, כך שאפילו עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוניים, כך מתברר, איננה בעייתית.