חיפוי זכוכית מודפסת מעוצבת למטבח

בעבר, הזכוכית נחשבה לחומר גלם נדיר. הקושי של הפקת חומר הגלם הביאה לכך שהוא שימש לרוב רק את האוכלוסייה העמידה ביותר. הזכוכית שימשה ביצירות אומנות, בעיטורים, וכמובן גם לצרכים פרקטיים שונים.

עם השנים החל שימוש נרחב יותר ויותר בחומר גלם זה. הטכנולוגיה המודרנית פתחה אפשרות לשפע של שימושים בהיקפים שלא היו כמוהם בעבר. בין היתר נעשה שימוש בזכוכית לחיפויים של חדרי רחצה, חיפוי קירות חיצוניים, חיפויים של סביבה עסקית וביתית וזאת לצד שימושים רבים באומנות שימושית ועיצובית.

קפיצת מדרגה חדשה בתחום זה ניתן למצוא בפיתוח המיוחד במינו של חיפוי זכוכית מודפסת למטבח. האפשרות לעשות שימוש במגוון רחב ויוצא דופן של הדפסות מעוטרות הפכה את הזכוכית לחומר גלם מועדף גם מצד אנשים פרטיים שבוחרים לעצב את ביתם וגם מצד אדריכלים ומעצבי פנים, שרוצים להעניק ללקוחותיהם מטבח עם אווירה אחרת, שלא ניתן היה למצוא כמוהו בעבר.

כל אחד והסגנון שלו

יצירה של חיפוי זכוכית מודפסת למטבח איננה דבר של מה בכך. האפשרות ליצור חיפוי שכזה, שנשענת על טכנולוגיה מתקדמת והבנה לא רק בזכוכית ייחודית אלא גם בתחום האמנות השימושית, קיימת רק בקרב מעט מקצוענים בארץ. למעשה, מדובר על תחום די חדש גם בעולם הרחב, וצריך יכולות מיוחדות וניסיון רב כדי להגיע לרמה הנדרשת.

למרבה המזל גם לישראל הגיעה הבשורה והאפשרות להשיג חיפויי זכוכית בעלי הדפסים יפים, מעניינים ומרתקים בהחלט קיימת. בזכות ההבנה שמטבחים מודרניים הם בעלי קווים נקיים ומרהיבים, עם פחות פירזול גס ופחות חלקים בולטים, הזכוכית נראית כפתרון עיצובי מתבקש.

הדפסה על חיפויים שכאלה חייבת לקחת בחשבון את הטעם השונה שיש לקהל הישראלי. ואכן, ניתן כיום למצוא סוגים שונים של הדפסים, גם ברמה טכנית גבוהה וגם בגימורים שוהספסות על זכוכיות למטבח של שבירו זכוכיות בע''מנים מבחינה אומנותית ועיצובית. בין היתר ניתן למצוא:

דגמים בצבע אחד.

דגמים בכמה וכמה צבעים.

דגמים בעיצוב פרחים עדינים.
דגמים בעיצובים טבעיים אחרים.
גימורים במגוון רחב של צורות גיאומטריות, קלאסיות ואחרות.

חיפוי זכוכית מודפסת למטבח – גם מעוצב וגם חזק

אנשים רבים ששומעים לראשונה על האפשרות לרכוש חיפוי זכוכית מודפסת למטבח מתקשים לדמיין עד כמה שמדובר על מהפך עיצובי. מדובר על יצירת מראה חדש ומודרני למטבח, מראה שמקרין על הבית כולו והופך את סביבת המגורים הביתית לנעימה יותר לעין. מדובר על מודרניות אך בלי אווירה של ניכור שמאפיינת לא פעם עיצובים חדשים.

מאפיין נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא שזכוכית מודפסת נשענת על התפתחות טכנולוגית והתפתחות של עיצוב המוצר שמשיגה תוצאות חזקות במיוחד. כפי שיצרני זכוכית מובילים מסוגלים ליצור ויטרינות זכוכית עמידות, ארונות זכוכית חזקים, חיפויים למעליות, מעקות ומדרגות זכוכית, כך גם כאשר מדובר על חיפוי חדיש למטבח. גם כאן מדובר על פתרון בעל חוזק ועמידות משופרים, שניתן להשיג רק עם זכוכית מחוסמת איכותית במיוחד. העמידות והשילוב של הדפסים מרהיבים, הפכו, אם כן, לבחירה מתבקשת ואיכותית לסביבה הביתית.

עוד נציין את יתרונה של הזכוכית המודפסת כחומר לחיפוי, גם מבחינת קלות הניקוי. לעומת מטבחים ישנים, מהם כאלה שמחופים עם אריחים מיושנים למראה, כאן מדובר על סביבה יפה וגם פונקציונאלית. קלות הניקוי של ציפוי הזכוכית, שמאופיין בשטח פנים חלק לגמרי, מצוינת. כאן אין חשש להיווצרות של לכלוך, כפי שניתן לראות בחריצים שבין אריחים ישנים, תופעה מכוערת למראה.

לסיכום, בזכות האפשרויות ההדפסה המרהיבות, החוזק, העמידות והמראה המשודרג, מדובר על פתרון מתקדם ומושלם למטבח המודרני, בלי פשרות.