חיפוי זכוכית עם הדפסים ייחודיים לשדרוג המטבח

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים שמעצבים את המטבח שלהם מעדיפים לבחור חיפוי זכוכית לקיר – ולא בכדי.

כיום ניתן להשיג חיפויי זכוכית במגוון עצום של הדפסים ודגמים עד כדי כך שכמעט בלתי אפשרי להיתקל באקראי בשני מטבחים שונים שיש בהם בדיוק את אותו סוג החיפוי. בנוסף לכך, ניתן אפילו לעצב באופן אישי את החיפוי וכך יכול הלקוח לעצב את החיפוי על פי הרצונות שלו וממש לעצב את המטבח כולו כפי שהוא מדמיין אותו וחולם עליו.

שדרוג המטבח

הדפס על גבי פלטות זכוכית המיועדות לחיפוי קיר למטבח הוא המילה האחרונה בתחום של חיפויי זכוכית. אפשר להדפיס כל מה שרוצים – עיטור או עיצוב, דגם או כיתוב, בשחור או בצבע וכך להפוך את החיפוי למעוצב בהתאמה אישית. כאשר עיצוב המותאם באופן אישי מותקן על קיר המטבח – אין ספק שמדובר בשדרוג עצום למטבח ולהתאמה המושלמת שלו לטעם האישי של הלקוח, להעדפות האישיות שלו ולאמירה העיצובית שהוא מבקש להעביר דרך אלמנטים שונים הקשורים בעיצוב ובכללם חיפוי הזכוכית.

 

חיפוי זכוכית למטבח בשילוב הדפס פרח
חיפוי זכוכית למטבח
זכוכית מודפסת באווירה אורבנית למטבח
זכוכית מודפסת

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כנסו והתרשמו מקטלוג חיפוי זכוכית למטבח!

סגנונות עיצוב

כאמור, אין חוקים בנוגע להדפסים על גבי חיפויי זכוכית וכל מי שבוחר לעשות זאת יכול להפליג בדמיונו ולבחור בהדפס אישי התואם לטעם האישי שלו. ההדפס יכול להיות אחיד עם סגנון העיצוב של שאר המטבח או הבית כולו, להיות שונה במקצת על מנת לאפשר קריצה שונה ומאווררת ביחס לשאר האלמנטים הנותנים את הטון או להיות בדגם שהלקוח חולם שיופיע במטבח, שהוא רוצה שייקח חלק בתהליכי העבודה במטבח או שיהיה בולט ונוכח בעת שבני המשפחה מסובים יחדיו סביב שולחן האוכל במטבח.

חיפוי זכוכית אדום למטבח
חיפוי זכוכית אדום למטבח

כאשר בוחרים בחיפוי זכוכית הנושא הדפסים מיוחדים – אין ספק שמראה המטבח יהיה משודרג ומיוחד הרבה יותר מאשר עם התקנה של חיפוי זכוכית בצבע אחיד או ללא חיפוי זכוכית כלל. אי אפשר יהיה להתעלם מהנוכחות של חיפוי הזכוכית ובעל הבית יזכה למבטי התפעלות, תמיכה ושבח על הבחירה המעניינת והייחודית של חיפוי זכוכית למטבח שלא ניתן לראות בכל מקום.