חיפוי לקירות המטבח

עומדים בפני שיפוץ מטבח בבית? סביר להניח כי צפויות לכם הפתעות, הוצאות כספיות והתמודדויות לא פשוטות. תהליך שיפוץ מטבחים מתפרס על פני כמה ימים עד כמה שבועות, מורכבות השיפוץ היא אשר קובעת את משך העבודה ואת העלויות. את עיצוב המטבח שלכם מומלץ להזמין תוך פנייה למעצב מקצועי, הוא מביא עמו את כל הידע הדרוש לבחירת חומרי הגלם וסגנון העיצוב התואם את מבנה המטבח שלכם.

עיצוב הקירות הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל עיצוב מטבח, בחירה נכונה תהיה כזו המשלבת חומרי גלם נוחים לניקוי, עמידים, דוחי כתמים ומעוצבים להפליא. החלטות בדבר עיצוב מטבחים כפריים, מודרניים מקבלים על בסיס חשיבה ארוכת טווח, לפני שמתחילים לשפץ ולבחור את אריחי החיפוי לקירות ולריצוף המטבח כדאי לזכור כי מטבח לא מחליפים בכל שנה וגם לא בכל חמש שנים. חפשו אחר אריחי חיפוי עמידים בעלי עיצוב סולידי, עיצוב אותו תוכלו לשלב עם סגנונות עיצוב חדשים בעתיד.

סוגי אריחים להתקנת חיפוי לקירות המטבח

א. אריחי קרמיקה לחיפוי המטבח עודם הבחירה הנפוצה ביותר, הקרמיקה מלווה את עיצוב המטבח מזה שנים רבות, היא מביאה עמה תכונות כמו עמידות בתנאי לחות, עיצוב מרשים, יציבות, ניקוי קל ומחירים נוחים. את אריחי הקרמיקה למטבח אפשר למצוא במבחר סגנונות עיצוב, הבחירה אינה פשוטה, יש לזכור כי לא כל סוגי אריחי הקרמיקה מתאימים גם לשימוש במטבחים, עליכם להתמקד באריחים המיועדים לחיפוי קירות מטבח.

ב. אריחי זכוכית לחיפוי מטבחים מביאים עמם מראה מודרני ומרהיב, הזכוכית עמידה והולמת את עיצוב המטבח ותנאי הלחות והחום.

ג. אריחי פורצלן מתאימים לאלו המחפשים אריחים חזקים מאוד ומעוצבים, הפורצלן הוא חומר חזק, דוחה כתמים ואידאלי לחיפוי קירות וריצוף. הוא משמש גם לעיצוב חדרי שירותי ואמבטיה.

שילוב שיש עם זכוכית במטבח

מתי כדאי כבר להזדרז לבחור את אריחי החיפוי למטבח?

אין ספק כי מדובר באחת ההחלטות המורכבות ביותר, לא כדאי למהר לקבל החלטות פזיזות אך גם לא ניתן יהיה לדחות לנצח את קבלת ההחלטה. הספקים זקוקים למספר ימים בכדי לספק את האריחים המבוקשים, במקרים בהם האריחים אינם קיימים במלאי הנוכחי ההמתנה תהיה אף ממושכת יותר. אם טרם בחרתם והזמנתם את אריחי החיפוי כדאי להתייעץ עם הקבלן בדבר ניהול נכון של לוח הזמנים, לכל קבלן סדר עבודה מעט שונה. בררו עמו מהו המועד האחרון בו יוכל לקבל את האריחים מבלי לעכב את העבודה ובצעו את ההזמנות בהתאם.

מתלבטים קשות בין כמה סגנונות עיצוב? זה הזמן להתייעץ עם מעצבי מטבחים מנוסים ולבחון את היתרונות והחסרונות בכל אחד מהאריחים. אל לכם לדחות למחר החלטות אותן תוכלו לקבל היום, אם לא מצאתם אריחים מתאימים בחנות הנוכחית המשיכו לחנות נוספת, אם הנכם מתלבטים בין כמה סוגים בחרו את האריחים העמידים והנוחים ביותר לשימוש, אריחים קלים לניקוי יתגלו במהרה כבחירה חכמה.