טרנדים חדשים ב 2018 לחיפוי קירות פנים – החיפוי שעושה את ההבדל

2018 כבר עוד מעט כאן והרעיונות הקשורים בעיצוב הבתים והמשרדים של כולנו הולכים ומשתדרגים ובהחלט אפשר לומר שהמציאות של היום מתעלה בגדול על הדמיון של אתמול. אחד החומרים השכיחים והנפוצים ביותר זו הזכוכית כאשר בעזרתה ניתן לבצע עיצובים מדהימים ולהכניס לכל בניין מראה ייחודי ויוקרתי. את הזכוכית ניתן למצוא כחלק מהמעקה, המדרגות, המקלחונים, האמבטיות, הריהוט ואפילו החיפוי של הקיר כאשר הסגנון החדש-ישן מתחיל להסתמן כטרנד המנצח של השנה הקרובה ואפילו אפשר לומר של השנים הבאות. תחום של חיפוי הקירות מחוץ הוא ידוע וברור לכולם וכולנו מכירים את הבניינים הגבוהים שמבריקים באור השמש אבל האם ידעתם שגם קירות הפנים כבר לא נשארים עירומים? אם אתם עדיין לא מעודכנים תדעו שאף פעם לא מאוחר מדי.

חיפוי קירות בזכוכית – מרשים, מפואר ועוצר נשימה

חיפוי קיר הוא אומנות לכל דבר ועניין, מדובר בעבודה שבהחלט רבים יכולים לבצע אך רק מעטים יכולים לבצע אותה כך שכל איש או אישה שהקיר נקרה בדרכו יעצרו מיד את נשימתם. יש הרבה מאוד דרכים לעצב מחדש את משרדכם או ביתכם ולחפות את הקיר זו בהחלט הדרך הבטוחה, המרהיבה, המרשימה והמיוחדת ביותר שאתם יכולים לבחור בה. חיפוי קירות מוכר בעולם העיצוב כבר שנים רבות ולמרות שהסגנון משתנה משנה לשנה החומרים בהם השתמשו די נשארו אותו דבר עד שכאמור הגיחה הזכוכית לעולמינו ומלמדת אותנו שתמיד אפשר לחשוב אחרת ומחוץ לקופסא ולמעשה לנפץ את תקרת (או הקיר במקרה שלנו) הזכוכית שהייתה חזק מאוד לאורך השנים.

הזכוכית רק בחיפוי קיר? ממש לא!

יש חומרים שמתאימים למוצרים ייחודיים או לעבודות מסוימות אבל הזכוכית היא ממש לא מהחומרים האלו. אז נכון שחיפוי הקיר בעזרת זכוכית יוצר תחושת אומנות של ממש בביתכם או במשרדכם אבל העבודה עם הזכוכית ממש לא נעצרת כאן. אתם יכולים לבחור לשלב את הזכוכית במגוון רחב של דגמים, גדלים וסגנונות גם במעקות שלכם, גם במעליות שלכם, גם במקלחונים שלכם, גם במדרגות שלכם ואפילו בריהוט שלכם והכל כמובן לפי בחירתכם והדמיון שלכם.

יש משהו בזכוכית שמאפשר לנו לחלום, התחושה היא שבעזרת הזכוכית הכל נראה הרבה יותר מבריק ומיוחד וכל מי שכבר נחשף לעבודות עם הזכוכית יכול להעיד שזה משהו אחר מאשר העיצובים בעזרת החומרים האחרים. אגב, טעות לחשוב שבגלל העיצוב הייחודי של הזכוכית אז גם המחיר עולה לגבהים שטרם הכרנו כי האמת היא שניתן למצוא גם עיצוב מיוחד בעזרת הזכוכית וגם מחיר שיהיה שווה לכל כיס.

חיפוי קיר בריקים – עבור אלו שמעדיפים פשוט וקולע

בנוסף לחיפוי הקירות בעזרת זכוכית תוכלו לבחור כמובן גם בחומרים אחרים ונכון לומר שלזכוכית יש יתרון עצום בעצם היוקרתיות שלה אבל בעזרת החומרים האחרים תשיגו יתרונות אחרים. חיפו קיר בריקים למשל זו עוד אופציה נהדרת שעומדת לרשותכם, מדובר בעבודה שמשרה אווירה נינוחה וביתית מאוד, יש שיעידו שזה מייצר בביתם תחושה של פעם שכל המשפחה הייתה יושבת ביחד מול האח וכל אחד מספר כיצד עבר עליו היום. בדומה לעבודה עם הזכוכית בפרט בחיפוי הקיר ובכלל בכל הדברים האחרים גם המחיר של חיפוי הקיר בריקים אינה מצריכה מכם הוצאה מיוחדת ובהחלט תוכלו למצוא איש מקצוע איכותי שגם יעשה עבורכם עבודה יוצאת דופן וגם תיהנו ממחיר הוגן ושפוי. אם נחשפתם כבר למחירים בשוק או אתם כבר מבינים שאומנם מדובר בשינוי משמעותי מאוד בבית או במשרד אבל בכיס אבל לא תרגישו משהו מיוחד.