חיפוי קיר דקורטיבי – 10 עובדות שלא ידעתם

חושבים שעיצוב הקירות יכול להיעשות רק באמצעות צבע חדש ויפה? מסתבר שאחד הטרנדים הלוהטים ביותר הוא חיפוי קיר דקורטיבי.

חיפוי מסוג זה יכול לשפר את המראה של הבית, את המראה הפנימי, את עיצוב החוץ, את עיצוב הפנים של משרדים, מוסדות, אולמות תצוגה ועוד. רוצים לדעת יותר? להלן מוגשים לכם 10 עובדות מעניינות ומרתקות, שחלקן לפחות יחדשו לכם ואולי גם יהוו את ראשית הדרך למראה משודרג של הקירות שמסביבכם.

1. חיפוי באבנים קטנות או בלבנים מרהיבות – חיפוי מרשים מאוד יכול להתבצע באמצעות שילוב של אבנים קטנות, בצבעים שונים או בגוון אחד. במקביל, חיפוי קיר דקורטיבי יכול להיראות נהדר גם בצורה אחרת לגמרי. חיפוי קיר בלבנים מציג מראה דקורטיבי שיכול לנוע בין המחספס והאורבני לבין הכפרי והנעים.

2. חיפוי משמר לקירות חוץ – סוגים שונים של חיפויים לקירות חוץ מביאים עימם לא רק ניחוח חדש, מקסים ויפה אלא גם אפקט משמר. חיפוי קיר חיצוני שומר על הקיר מפני קורוזיה, התהוות סדקים, הצטברות של לכלוך. חיפוי איכותי מספק הגנה מפגעי מזג האוויר, ממש כפי שקרם הגנה מגן על העור של גופנו מפני קרינת השמש העזה.

3. חיפויים נקיים לכל החדרים – משווקים ויצרנים מובילים כמו שבירו מציעים כיום חיפויים בדרגת ניקיון גבוהה לכל חדר מחדרי הבית. יש אפשרות לחיפויים מרהיבים לחדרי אורחים, לסלון, לחדרי הורים, לאמבטיה.

4. חיפוי עמיד בזכוכית – חיפוי קיר דקורטיבי לא חייב להיות מורכב מאבנים קטנות או מבריקים מחוספסים. אפשרות מיוחדת ומאוד יפה כוללת גם שימוש בזכוכית ייחודית. בתור חיפוי, לזכוכית יש אפקט נקי, מרשים ויפה. כאשר עושים שימוש בזכוכית מחוסמת, חזקה ועמידה, לא צריך לחשוש ממקרה של שבר או היווצרות סדקים.

5. שדרוג פינת הצפייה – פינת צפייה בטלוויזיה מהווה חלק חשוב ממרקם החיים בכל בית. באמצעות חיפויים מתאימים, ניתן ליצור אזור צפייה מעוצב ויפה במיוחד. שימוש אפשרי בלוחות זכוכית יכול להשיג אפקט שבו הטלוויזיה למעשה מקובעת בתוך הקיר, באותו קו.

חיפוי קיר בעיצוב אישי
חיפוי קיר בעיצוב אישי
חיפוי קיר בעיצוב אישי
חיפוי קיר בעיצוב אישי

6. חיפויים בעובי הנכון – כדאי להשקיע מחשבה לא רק באופי החיפוי אלא גם בעובי שלו. כאשר מדובר בחיפוי פנים, בדרך כלל מקובל מראה פחות עבה ביחס לחיפוי של קירות חוץ. חיפוי קירות באבן או בזכוכית בדיוק בעובי הנכון חשוב גם למראה וגם לעמידות. זכוכית עבה יותר, למשל, נדרשת כאשר החיפוי נעשה בלוח גדול מידות.

7. יש חיפויים מודפסים – לצד חיפויים במראה טבעי של אבני חול, לבנים, בריקים או חרסינות, ניתן לבצע גם חיפוי קירות הסלון בלוחות מודפסים. זכוכית מודפסת, למשל, היא בעלת יופי מעוצב שניתן להתאים לכל מקום.

8. מראה מבריק ויפה – מי שאוהב מראה מבריק ויפה יוכל למצוא חיפויים תואמים, בדרגות שונות של אטימות וברק.

9. התאמה לעיצוב הגינה – חיפוי דקורטיבי יכול להיות חלק חשוב גם מעיצוב הגינה או המרפסת. בריקים, אבנים, לוחות זכוכית יכולים כולם להוות מסגרת נאה לפינת ישיבה, לפרגולה, למטבח חוץ.

10. מראה וינטג', כפרי או חדשני – חיפוי יכול להתאים לכל מסגרת, לכל סגנון, לכל מצב רוח. בזכות מגוון רחב של חיפויים – לכל אחד יש אפשרות למצוא את החיפוי שלו.

חיפוי קיר דקורטיבי – מתאים לכם בול

כל מי שיגיע לאולם התצוגה של חברה מקצועית כמו שבירו יתרשם חיש מהר שחיפוי דקורטיבי לקירות יכול להתאים לו בול. בחנו אפשרויות, שאלו שאלות נוספות, בדקו צבעים, גוונים, דגמים. לא משנה מה אתם אוהבים, לאחר ההתקנה הקיר שלכם יראה אחרת לגמרי – מעוצב ואלגנטי.