טיפים לעיצוב חדרי ארונות לאמבטיה – בשילוב זכוכיות מעוצבות

חולמים על חדר ארונות משלכם לחדר האמבטיה או לחדר השינה? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לעיצוב חדרי ארונות בסגנונות ייחודיים בשילוב של זכוכיות מעוצבות בחדרי הבית השונים.

חדר הארונות הביתי הוא ללא ספק אמצעי האחסון האופטימאלי ביותר עבור כל אחד ואחת מבינכם המעוניין לאחסן בצורה נגיעה, נוחה ויעילה כמות גדולה של פריטי אחסון שברובם הינם פריטי לבוש והנעלה. חדרי ארונות ביתיים ניתנים כיום לתכנון והקמה גם באמצעות הקצאת שטחים לצורך כך בחלל חדרי הבית השונים. וגם באמצעות ייצור ארונות הזזה היכולים להוות חדרי ארונות לכל דבר ועניין בתוך חלל חדרי השינה בשטח הדירה או הבית.

שילוב של ארונות הזזה בתוך חדר הארונות

ייצור ארונות הזזה מזכוכית מודרניים היכולים לשמש אתכם כמעין חדר ארונות, הינו הליך ייצור מקצועי המשלב בתוכו תכנון ועיצוב מודולארי של פנים וחוץ הארון וכל זאת בהתאם לצרכי הלקוח וצרכי האחסון הנדרשים לו.
כיום, טכנולוגיות הייצור המתקדמות באמצעותן מיוצרים ארונות הזזה, מאפשרות תכנון וייצור אפילו של חדר ארונות לאמבטיה בהתאמה ועיצוב אישי. על כן הליך תכנון חדרי אמבטיה מעוצבים הינו הליך ישים המאפשר לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של ארונות הזזה איכותיים ומודולאריים המשלבים בתוכם עיצובים אישיים של זכוכיות, מדפים מודולריים מתכווננים, קולבים נשלפים, מגירות אחסון ועוד הרבה תוך כדי שאנחנו משלבים מראות איכותיות על צדי הדלתות. חדרי ארונות מעוצבים בתוך חדר האמבטיה השונים בשטח הדירה או הבית, משלבים בתוכם גם מנגנוני פתיחה וסגירה שקטים וחרישיים, במיוחד כאשר הם מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, לרבות, עץ מלא או פולימרים שיכולים לעמוד בלחות ושינויים בטמפרטורות.

 

מקלחון לאמבטיה עם גימורים וחיפוי מעוצבים של שבירו

 

טיפים מעשיים לעיצוב חדרי ארונות עבור האמבטיה

1. הגדירו את מטרות האחסון הנחוצות לכם ואת היקף הפריטים אותם אתם עתידים לאחסן בשטח הארון
2. הגדירו את צרכי הגישה שלכם לכל אחד מפריטי האחסון השונים
3. הקפידו ליטול מידות מדויקות של גודל החלל העומד לרשותכם לצרכי הצבת ארון הזזה או חדר ארונות – שימו לב, חשוב ליטול מידות בהן נשמר רווח מינימאלי מקיר של 5 ס"מ לפחות מכל כיוון
4. תכננו את חדר הארונות באופן כזה שהחלק העליון של הארון יאפשר לכם אחסון של כלי רחצה, מגבות ידיים, בגדים אפילו וכדומה, ואילו החלק התחתון ישלב בתוכו פתרונות אחסון עבור פריטים גדולים יותר כמו חלוקים, מגבות, גיגיות, כלי ניקוי ועוד..
5. בחרו מראש את מעטפת הארון והתאימו אותה לעיצוב הכללי של החדר בו ממוקם חדר הארונות. חשבו קודם על הצבעים הרצויים ועל סגנון העיצוב.
בנוסף לכל אלו, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם מספר אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, עיצוב וייצור של חדרי ארונות המותאמים במיוחד עבור חדרי רחצה ואמבטיה וזאת על מנת לקבל אינדיקציה לעלויות התכנון וההקמה ולצרכי קבלת רעיונות ומקורות השראה.

תכנון מוקפד ופונקציונאלי של חדר הארונות, יאפשר גם לכם ליהנות מאמצעי אחסון אופטימאלי המותאם לכל צרכי האחסון הנחוצים לכם. את תיחום חלל חדר הארונות תוכלו לבצע באמצעות מסגרת ארונות הזזה המשלבת בתוכה מנגנוני הזזה שקטים.
פתרון זה יאפשר לכם להימנע מהתקנת דלתות פתיחה כלפי חוץ וליהנות מאפשרות להצבת מראות על גבי אחת או יותר מדלתות ההזזה ובכך להפוך גם את מעטפת הארון לחלק בלתי נפרד מחדר הארונות.