כל מה שרציתם לדעת על חיפוי זכוכית בפרגולות

פרגולות זכוכית הן אלמנט עיצוב נפוץ המוסיף ערך לבתים ובניינים מסחריים ברחבי העולם, בין אם הם חדשים או ישנים. לאחרונה, הוספת פרגולת זכוכית לפאטיו הוכיחה עצמה כדרך פופולרית בכדי להגדיל את האור ואת התחושה של להיות בחוץ תוך מתן מחסה מגשם או קרני שמש מזיקות.

אך במידה ופרגולת זכוכית היא פרויקט יקר ומסורבל עבורכם ישנם אלטרנטיבות זולות כמו פרגולה חשמלית אשר לה יש את אותה פונקציונליות כמו פרגולת זכוכית.

מהי פרגולה חשמלית?

זוהי פרגולה אשר מורכבת מפרופילי אלומיניום משולבות עם נירוסטה ועמידה בפני קורוזיה. ניתן להתקין פרגולה חשמלית עם מערכת מרזב מים בעזרת רגליים או עם מערכת כבלי פלדה ללא רגליים

איך פרגולות זכוכית מוסיפות לפאטיו

פרגולות זכוכית לחצרות פאטיו עשויים בדרך כלל מגגות עץ קיימים עם גג פרספקס. בדרך כלל, הלקוח רוצה לשנות את הגג לזכוכית. כמות העבודה שצריכה להיעשות תלויה לחלוטין במבנה הקיים.

דרך נפוצה נוספת היא להתקין מבנה אלומיניום, כדי לתמוך בחופה העשויה זכוכית.

זכור כי אם יש אזור פאטיו גדול, עדיף לקבע פרגולת זכוכית ישירות למבנה ולא לתלות אותו.

שיטות התקנה עבור סוגים אלה של פרגולות זכוכית הם בדרך כלל פשוטים. הם כפופים בעיקר לאורך הזכוכית בין נקודות הקיבוע.

 

 

פרגולה

דברים שעליך לזכור במהלך ההתקנה

חופות שכאלו יכולות להיות מבנים מורכבים שאינם מכוסים ישירות תחת קוד זיגוג. חשוב לוודא בשלבי התכנון שהכול נעשה בהתאם לכללים ולתקנות. התייעצות עם מהנדס כדי לקבוע את העובי והגודל של המסגרת, שיטות הקיבוע, וסוגי זכוכית הוא הכרחי.

זכרו את הדברים הבאים במהלך שלבי התכנון ודונו עליהם עם המהנדס שלכם. בדרך זו, אתה יכול לתקן את הסטיות לפני פרויקט ההתקנה של הזכוכית לפני שהפרויקט מגיע לשלב רחוק מדי לשינוי תיקון שיהיה יקר מידי.

ניקוז מים

ודא שיש תעלות בכל נקודה נמוכה כך שבמבול כבד, המים ינוקזו כראוי, כשאפשר ללכת תחת הקצוות של הפרגולה מבלי להיות ספוג מים. אחד היתרונות העיקריים של הפרגולה היא כי היא שומרת עלינן יבשים מתחת. כישלון להתקין תעלת ניקוז הולמת מביסה את המטרה.

חפיפה

ודא שההתקנה כוללת חפיפה מספקת כדי שלא יהיו פערים בפרגולה. הגנה מפני האלמנטים לעיל היא אפקט חיוב של הפרגולה. כאשר השמש נעה על פני השמים או משב הרוח, אור השמש, הגשם וחפצים אחרים יכולים לעבור דרך חריצים שלא שמנו לב אליהם.

סטיית גג

האם הגג הקיים מסיט מים ופסולת ישירות לכיוון מסוים?

כיצד הסטייה הקיימת משפיעה על ההתקנה?

האם יש צורך להטות את הזכוכית מאותה סיבה?

שקול את השאלות האלה לפני התקנת הפרגולה שלך, כך שאתה יכול לתכנן את הפיגומים והמחברים המתאימים.

תחזוקה

קחו בחשבון את סוגי התחזוקה והאחזקה של פרגולה חדשה דורשת. האם יש משהו בעיצוב שיכול למזער את התחזוקה הנדרשת?

סוג זכוכית

זכור כי סוג הזכוכית המשמשת על הפרגולה תלויה בביצועים הנדרשים.

האם זה נועד לאפשר אור? או לספק הגנה מהשמש

בהתאם למטרת החופה, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בסוגים שונים של זכוכית, כמו זכוכית כהה או שקופה לחלוטין.