מדריך קצר לבחירת מקלחונים שישדרגו את חדר האמבטיה שלכם

האם שמתם לב לטרנד של השנים האחרונות, בהתאם לו נוטים רבים לשדרג את חדרי האמבטיה שלהם ומגדילים את שטחם? חדרי אמבטיה הופכים בהדרגה להיות דומים יותר ויותר לחדרי ספא, הן מבחינת גודלם והן מבחינת הקישוט שלהם. חדרי האמבטיה, על כל ציודם, בו מקלחונים, אמבטיונים ועוד, גוזלים שטח מחדרים אחרים בבית, משטח המוקדש לארונות, ואפילו גולשים לעיתים אל מחוץ לבית. חדרי אמבטיה מסוימים גדולים מספיק אפילו להכיל כסאות נוח וציוד כושר.

אף שלא כולנו מעוניינים להוציא סכומים כה גדולים על חדרי האמבטיה שלנו, כולנו מעוניינים ללא ספק להפוך אותם לנוחים יותר ונעימים יותר, במיוחד אם בכוונתנו להציע את דירתנו למכירה בזמן הקרוב.

לקוחות המתכוונים לשדרג את חדר האמבטיה שלהם יכולים לעשות רבות, כך שהם יראו כתוצר של עבודת עיצוב קפדנית ואיכותית של מעצב במיוחד כשמדובר בחלקים כמו כיורים מעוצבים.מקלחון

רכישת מקלחונים לאמבטיה

דרך אחת להשיג תוצאה כזו היא להקפיד על רכישה של אביזרי אמבטיה איכותיים ועל מקלחונים ברמה גבוהה. חלק משמעותי מאווירת הניקיון שמשדרים חדרי אמבטיה הוא הלובן והטהרה שלהם. לכן חשוב להקפיד על כך שמקלחונים לא יעבירו תחושה של אפלוליות או של חלל קטן ודחוס, אלא תחושה של רוחב ואווריריות, שתורמת לרווחה הנפשית ולתחושת הרוגע והשחרור הרצויה.

גם ראשי המקלחת בהם נבחר לצייד מקלחונים תורמים לאווירה של חדר האמבטיה וכדאי לבחור ראשים המאפשרים כמה זרמים, כך שכל משתמש בחדר האמבטיה יוכל להתאים לעצמו את עוצמת הזרם הרצויה לו. מקלחונים מסוימים היום מצוידים גם בספסלים, המאפשרים לשבת בזמן המקלחת. ביכולתכם לבחור ספסלים שונים ומוכנים כבר לשילוב במסגרת מקלחונים או, אם אתם חובבי ההרכבה העצמית או הייחודיות, להרכיב ספסל מאריחי האמבטיה שלכם.

מקלחונים יכולים לשלב גם אמבטיה, ולהפוך לאמבטיונים, אך תהיה מה שתהיה הבחירה שלכם – המלצתנו היא שחדר האמבטיה שלכם יכלול צבעים רגועים ונעימים, מקומות אחסון לשמפו וסבון באזור המקלחת ושתחשבו מראש על כל מה שברצונכם לאחסן בחדר האמבטיה, כך שתוכלו להביא זאת בחשבון בתכנונו.

בואו נסקור אם כן מספר אפשרויות לבחירה של מקלחונים, כך שתוכלו לבצע רכישה מושכלת מכל המגוון המוצע. אפשרות אחת היא לבחור שילוב של מקלחונים עם אמבטיה, הקרויים אמבטיונים. שילוב כזה של מקלחונים מאפשר לעדכן אמבטיה קיימת ולהפוך אותה לרב-שימושית. אפשרות שנייה היא להתקין מקלחונים בלבד, העשויים פיברגלס, זכוכית או חומרים נוספים. צורתם של מקלחונים מגוונת גם היא – ניתן להשיג מקלחונים עגולים, מקלחונים עגולים למחצה, מקלחונים רבועים או מקלחונים מלבניים. בכל מקרה, כל מקלחון זקוק לדלתות שימנעו את זליגת המים החוצה, או לוילון. דלתות של מקלחונים יכולות לכלול פרזול מתכת או להיות ללא פרזול. גם בפרויקט תמ"א 38 שמים דגש על חדרי האמבטיה שיהיו נעימים לרחצה.

שילוב מעניין נוסף באמבטיה הוא מעקות זכוכית. מעקות זכוכית ניתנים לשילוב במקלחון עצמו, ובאופן כזה למנוע החלקות באמבטיה, שפוגעות, לצערנו, בכה רבים מאיתנו. ניתן כמובן להשתמש גם במעקות מחומרים נוספים, אך מעקות זכוכית הם בחירה נהדרת, שניתנת לשילוב באופן טבעי והומוגני בחומרים המרכיבים בדרך כלל מקלחונים.

אפשרות שדרוג נוספת של מקלחונים הוא חיפוי זכוכית, במקום חיפוי הקרמיקה הרגיל. חיפוי זכוכית כזה הוא קל יותר לניקוי, בדומה לשימושיות של חיפוי זכוכית במטבח, וכל מה שנדרש הוא להעביר עליו מטלית מפעם לפעם, תוך שימוש בחומר מסיר אבנית, על מנת להסיר את סימני המים הנוטים להצטבר עליו.

לסיכום, מקלחונים כוללים היום אפשרויות רבות ושונות של עיצובים, במחירים מתאימים לכל כיס, שיאפשרו לכם להפוך את חדר האמבטיה שלכם לחלל מעוצב ונעים, המשמש למרגוע לגוף ולנפש.