מעקות זכוכית למדרגות במגוון עיצובים מרשימים ובטיחותיים

בבתים, בחדרי מדרגות, במבני מגורים, במשרדים ובמקומות נוספים ניתן למצוא גרמי מדרגות בגבהים שונים. כמעט בכל מקום שבו ניתן למצוא מדרגות ישרות או עקלקלות, ראוי להתקין מעקות לצורך שמירה על הבטיחות של העולים והיורדים. לצד שימוש בחומרי גלם מסורתיים כגון מתכת או עץ טבעי ליצירת מעקות, החלו בשנים האחרונות לייצר גם מעקות זכוכית למדרגות. מסתבר שהאפשרות הזאת קורצת ללא מעט מעצבי פנים, לקבלנים ולאנשים פרטיים שרוצים ליהנות מסביבת מגורים או עבודה מטופחת יותר ונאה יותר, תוך שימוש במיטב הטכנולוגיות שבנמצא.

מעקות זכוכית למדרגות – יופי של איכות

מי ששומע על כך לראשונה וטרם שם לב לעובדת קיומם של מעקות זכוכית למדרגות עשוי לשאול את עצמו עד כמה זה בטוח. לפני שנעמוד על נקודה זו נרצה להרחיב קודם כל על היבט נוסף של אותם מעקות, שיכולים להיות שקופים לגמרי, בעלי ציפויים מרהיבים או בצבעים אטומים וכן עם עיטורים. היבט זה הינו האסתטיקה והיופי שמגולם בזכוכית המעובדת והמלוטשת.

כפי שיודע כל מי שבחן פעם חפץ אומנות עשוי זכוכית וכפי שראה כל מי שבחן מקרוב מראה יפה או נורה מעוצבת וייחודית, לזכוכית יש יכולת להיראות קלאסית מאוד, מרהיבה לעיתים מאוד מאוד מעודנת. מי שמשקיע את מיטב כספו בשיפוץ הבית, מי שמבין שאסתטיקה של חיפוי קירות בעץ יכולה להוסיף המון, בהחלט יכול להבין גם עד כמה השימוש בזכוכית והקישור למעקות יכול להיות נעים לעין ואפילו מתבקש.

מעקה זכוכית למדרגות מכופף ספירלי 2

יצרנים מובילים שמציעים מגוון רחב של דגמים ופתרונות, חלקם עם שילובי מתכת וחומרי גימור נוספים, מעקות זכוכית למדרגות יכולות לשדרג כל סביבה וכל גרם של מדרגות. תכנון מוקפד של פתרונות זכוכית הוא השלב הראשון בעיצוב. במהלך, לאחר גמר העבודה, מקבלים מראה מרשים, חזות מדהימה ובקיצור – יופי של איכות.

בטיחות במקום הראשון

בשלב זה של הדברים נרצה לחזור לנקודה הקודמת שהצגנו – נושא הבטיחות. כמעט ברור מאליו עד כמה מעקות זכוכית למדרגות הן פתרון מרשים ויפה. אך האם מדובר גם בפתרון בטוח ובטיחותי? התשובה לשאלה זו הינה חד משמעית – זהו פתרון בטוח, חזק ועמיד עד מאוד. כאשר היצרן והמתקין הם אנשי מקצוע מקצוענים ומנוסים, כאשר הלקוחות מזמינים דגם שמיוצר תוך עמידה בתקנים מקובלים – הבטיחות המתקבלת היא מהשורה הראשונה.

לכל מי שנושא הבטיחות בבית קרוב לליבו, לכל מי שהבטיחות במשרד חשובה לו ולכל קבלן שרוצה להציע ללקוחותיו בית חדש, יפה ובטוח – הפתרון המתוכנן היטב מאפשר לישון בשקט. מי שבכל זאת רוצה לוודא את הדברים מוזמן לבקש מאנשי המקצוע את המפרט המדויק. תהליך הייצור של המעקה, תהליך ההרכבה וההתקנה, השימוש בזכוכית מחוזקת המשולבת בחומרים שונים להגברת העמידות מוכיחים שבטיחות נמצאת בהחלט במקום הראשון.

עיצובים מרשימים ומסוגננים

השימוש בזכוכית כחומר גלם בבניית מבנה, משרד, מרכז מסחרי או בית, כמו גם בשיפוץ של מבנה ישן אינו מוגבל לסביבת המדרגות. נפוץ מאוד גם השימוש בחיפויים שונים כמו גם התקנה של מראות גדולות ומעוצבות לתפארת. חיפוי זכוכית יכול להתאים לאזור פנים או לסביבה חיצונית וכאשר משולבת תאורה מתאימה – התוצאות הן יוצאות מהכלל.

עוד כדאי להוסיף שמבחר העיצובים, בכל הקשור בזכוכית, מעקות, חיפויים וקישוטים הוא כמעט אינסופי. הלקוחות המרוצים יכולים לבחור מתוך קטלוגים עבי כרס או לבחור עיצוב ייחודי, שמתוכנן במיוחד עבורם. בשיתוף עם יצרנים איכותיים, בשיתוף עם מעצבי פנים ואדריכלים מובילים, אין ספק השימוש בזכוכית עולה מדרגה. זה בטוח, זה יפה, זה אסתטי. זה מתאים למבנים חדשים, משופצים או משודרגים.