שימוש במעקות זכוכית לשדרוג עיצוב הבית

זכוכית הינה חומר מדהים לפיסול ועיצוב. הוא בעל תכונות מדהימות של שקיפות, יכולת של ניפוח, כיפוף, פיתול ועיגול. לכן, ניתן לייצר איתה מגוון עצום של מוצרים החל מריהוט מיוחד וכל במדרגות, מעקות ומחיצות מרהיבות. בשל היכולת שלה לספוג כל שינוי בעודה חמה, היא מאפשרת גמישות רבה כאשר מייצרים ממנה מוצרים לא שגרתיים.

כך גם מתבטא הדבר ביצירות של מדרגות זכוכית ומעקות זכוכית הניתנות לפיסול כך שמעקות הזכוכית למשל, יכולות להיות מעוקלות, מפותלות, ספירליות, מעוגלות ולמעשה מותאמות לכל גרם מדרגות בכל בית, בניין משרדים או מלון. החיבורים של מעקות הזכוכית יכולים להתבצע באמצעות חיבורי נירוסטה, אלומיניום או כל מתכת אחרת אשר מקנה שילוב יוקרתי וחיבור נהדר בין הזכוכית למתכת.

מעקה זכוכית

מעקה זכוכית לשימוש במשרדים 

מעקות זכוכית מגיעים במגוון דגמים ותוך התאמה לחלל בו הם מוצבים. כמו כן ניתן לשלב עבודות זכוכית עם מדרגות זכוכית או גרם מדרגות בטון רגילות, בכל מקום בו משולב המעקה, מקבל החלל בו הונח תחושת מרחב ועומק עם ניקיון עיצובי. הדבר מתאים לקומות המופרדות ביניהן בלופטים, כמו גם כמעקה היורד בלובי של מלונות, או בבתי מידות.

המעקות משולבים בחישורי מתכת להחזקת הידיים בעת העלייה או הירידה מהם, הם מעוגנים היטב לקירות בעזרת מאחזים מקובעים וכך גם משמשים כמגן בטיחותי לאנשים המשתמשים בגרמי המדרגות. אחד המקומות האידיאליים לשימוש הוא במקלחונים. מחיצה משרדית עם דלת הזזה על מסילה סמויה בתקרהמעקות זכוכית משמשים גם כמחיצות בעבודות זכוכית רבות, ובמקומות רבים ניתן למצוא מעקות המשולבים בהתזת חול לשמירה על אטימות חלקית, או בהדפסים על זכוכית על מנת לשוות אווירה מעניינת למקומות בהן הוסף המעקה. המעקות עשויים זכוכית מחוסמת, אשר בשילוב עם מאחזי מתכת משמשים לא רק כפריט עיצובי מרהיב אלא גם כיחידה פונקציונלית שמשמת כמגן, וכאזור מעבר.

בהרכבת מעקות זכוכית נדרשת טכנולוגיה משולבת אשר מסוגלת ראשית לעמוד בעומסים כבדים של מגע, הישענות וחיבורים בין לוח זכוכית אחד למשנהו, וכן יכולת חיבור בין יסודות שונים בעבודות זכוכית כמו הזכוכית עם מתכת ועם בטול או עץ במקרים בהם מדובר בחיבורים של המעקה עם מדרגות העשויות מחומרים שונים. הטכנולוגיה המושקעת בשבירו על מנת להגיע לאיכויות הללו עומדת בחזית הפיתוח כמו גם באיכות ההתקנה הגבוהה של אנשינו.