מעקות למרפסות בשילוב זכוכית – יופי, בטיחות ואיכות

בבתים, בדירות, אפילו במשרדים ובמתחמים ציבוריים ניתן למצוא מרפסות יפות, חלקן גדולות מאוד ורחבות ידיים. מטעמים של בטיחות אך גם מטעמים אסתטיים, חשוב לשלב בכל מרפסת גם מעקה. זה נכון גם במרפסות מקורות וזה נכון גם כאשר מדובר בשטח לא מקורה או כזה המכונה "מרפסת שמש". אם בעבר נהוג היה למצוא כמעט בכל המרפסות מעקות מתכת וברזל הרי שכיום ניתן למצוא הרבה מאוד מעקות למרפסות בשילוב זכוכית. זה יפה, זה חזק, זה אלגנטי וזה בהחלט מתבקש.

מעקות למרפסות בשילוב זכוכית – שקוף שזה יפה

הבחירה בזכוכית בתור חמר גלם מרכזי בייצור מעקות יפות איננה מגיעה כך סתם, מחלל האוויר. בעיצוב של בתי מגורים, דירות, משרדים ושטחים מסחריים רבים ניתן למצוא גם דלתות זכוכית במראה מיוחד וזאת לצד מראות יפהפיות וכמובן גם חלונות מעוצבים. כאשר רוצים לבחור מעקות למרפסות בשילוב זכוכית ניתן בהחלט למצוא אפשרויות שונות מבחינת צבע, שקיפות ורמת אטימה לאור.

מרפסות נפלאות יכולות בהחלט לעבור שדרוג עם זכוכית שקופה לחלוטין, שיוצרת תחושה של מרווח ואידיאלית כאשר הבית משקיף על נוף יפה. מי שמעדיף פחות שקיפות בהחלט יכול למצוא גם אפשרויות של זכוכית בגוונים חלביים, צבעים אטומים למחצה או זכוכית צבעונית. השילוב עם חומרי גלם נוספים, מתכת, אלומיניום, עץ, יכול בהחלט להשתקף בצבעים מותאמים, מרהיבי עין ומוקפדים.

מעקות זכוכית למרפסת של שבירו זכוכיות בע''מ

יפה וגם חזק

למרות התדמית של הזכוכית כחומר גלם שביר, האמת היא למעשה הפוכה לגמרי. באמצעות ייצור מתקדם וטכניקות מקצועיות ניתן בהחלט ליצור מעקות למרפסות בשילוב זכוכית שיהיו בעלות עמידות יוצאת דופן. על מנת שזכוכית תתאים בכדי לשמש כחיפוי, למעקות איכותיות ולשימושים נוספים כגון קירות של מרפסת משודרגת או כגג שקוף מיוחד לגינה, היא צריכה לעבור טיפול וייצור מיוחדים. בתהליך הייצור המוקפד הופכת הזכוכית ל"זכוכית מחוסמת", מה שמקנה לה עמידות וחוזק. כך, אין פלא שמעקות זכוכית משמשות באין ספור מרפסות ולצד אין ספור גרמי מדרגות.

מעקה זכוכית למרפסת למראה יוקרתי

עיצובים בהתאמה אישית

מי שזקוק למעקות ומעוניין בדגמים מצוינים בשילוב זכוכית יכול לפנות ליצרן איכותי שמתמחה בפתרונות זכוכית מתקדמים. יצרנים מובילים מסוגלים להציע גם פתרונות שמיוצרים בסטנדרט ובדגמים מקובלים אך גם פתרונות שמיוצרים בהתאמה אישית. המבחר, אם כן, בהחלט גדול וכל אחד יוכל למצוא את האופי הדרוש לו. ניתן למצוא דגמים שיתאימו לדירות בוטיק קטנות, ניתן למצוא דגמים שיתאימו למרפסות שמש גדולות, לפנטהאוזים, לבתים פרטיים בעלי מרפסת אחת או יותר. גם השילובים עם חומרי הגלם השונים מאפשרים מגוון עצום של דגמים ואיכויות כך שגם בעלי הטעם המעודן ביותר וגם בעלי החזון הייחודי יוכלו בהחלט להיות מרוצים. חברות מובילות שעוסקות בייצור מעקות מספקות גם ייעוץ מקצועי למתעניינים, כך שגם מי שלא בטוח עדיין מהו המראה הרצוי לו יוכל בהחלט ליהנות מתוצאות טובות מאוד.

קבלנים, משפצים ומחדשים

שילוב של מעקות זכוכית, מרפסות וזכוכית יכול להתאים הן כאשר בונים בית חדש, הן כאשר משפצים והן כאשר מחדשים.

  • ביקוש קיים מצד קבלנים שבונים בנייני מגורים ומגדלי איכות.
  • ביקוש קיים על ידי יזמים של תמ"א 38 שמבצעים חיזוק של מבנים והוספת מרפסות שמש משופרות ומודרניות.
  • ביקוש קיים מצד בעלי בתים שעוסקים בבניה עצמית וכן מצד משפרי דיור שרכשו דירה ומבצעים בה שיפוץ ומתיחת פנים נרחבת.
  • עניין בתחום זה מביעים גם אדריכלים ומעצבי פנים, שאמורים לספק תוצאות מצוינות ללקוחותיהם השונים.