מקלחון או אמבטיון – שיקולים מרכזיים

ישנם שני סוגי מקלחונים נפוצים בשוק, מקלחונים רגילים אותם אנו מכירים היטב, שהם מאפשרים לנו להציבם בכל מקום רצוי ואפילו בחדרי אמבטיה קטנטנים. לעומת זאת, ישנם אמבטיונים, שהם למעשה סוג של דלת זכוכית או פלסטיק המתחברים לאמבטיה רגילה ומחליפים את הווילון הטורדני המוכר מהעבר. הזכוכית של האמבטיות הינה מוצמדת לאמבטיה ומאפשרת לכם להתקלח מבלי להרטיב כלל את רצפת האמבטיה ולזכות באינטימיות בעת הרחצה המפנקת. את האמבטיון המדובר ניתן להרכיב על כל סוג אמבטיה, אך הדילמה המרכזית היא – האם להרכיב אמבטיות או לרכוש מקלחון רגיל אותו אנו מכירים היטב.

מקלחון חזית CNC דלת+ קבוע בשילוב מתלי מגבות.
מקלחון חזית

אז בואו נראה את היתרונות והחסרונות של השניים:

המקלחון

את המקלחון ניתן להתקין בכל מקום ובכל חלל, גם בחללי חדרי רחצה קטנים במיוחד כדוגמת – יחידת הורים, יחידות דיור, דירות מחולקות, חדרי אירוח, צימרים, דירות מרתף ולמעשה בכל חלל. היתרון הבולט של המקלחון שהוא קטן במיוחד וניתן למצוא מגוון סוגי מקלחונים כדוגמת מקלחון פינתי, מרובע, יוקרתי, עם דלתות זכוכית, דלתות פלסטיק, דלתות מעוגלות, ישרות ועוד מיני סגנונות שונים.
כמו כן, ניתן למצוא מקלחני יוקרה המשלבים נוחות בלתי מתפשרת כדוגמת – כיסא מתקפל המאפשר חוויית רחיצה משודרגת, שילוב של מוטות פינוק דקורטיביים, ג'קוזי מפנק ועוד מיני רבים.

מקלחונים מעוצבים עם זכוכית מודפסת
מקלחונים מעוצבים

אמבטיון

את האמבטיון ניתן להרכיב על כל סוגי האמבטיות הקימות בשוק, החל מאמבטיות קטנות במיוחד ועד אמבטיות גדולות. למעשה, מדובר בדלת זכוכית או פלסטיק המוצמדת לדופן של האמבטיה והיא מאפשרת רחיצה אינטימית מבלי שהמים יתפזרו לכל עבר. כמו כן, את האמבטיות ניתן להתקין גם על אמבטיה קיימת, כך שאין צורך כלל להחליף את האמבטיה כדי להתקין אותה, כך שמדובר בחיסכון כספי למי שאינו מעוניין להחליף את האמבטיה, אך מצד שני מעוניין לקבל חדר רחצה יבש בתום הרחיצה.

אם כך, נראה שישנם שיקולים רבים בבחירת חדר רחצה מושלם, כך שעליכם לעשות את השיקולים הנכונים ולבדוק מה מתאים לכם מבחינת עלויות, צרכים, גודל החלל שברשותכם, תקציב אישי לטובת התענוג ובכלל לבחון את האופציות העומדות לרשותכם.

צפו במבחר עיצובי הזכוכית למקלחונים ואמבטיות של שבירו זכוכיות בע"מ!