מקלחון יוקרתי מותאם אישית לחוויה אחרת

מקלחונים מהווים עבור רבים מאיתנו פתרון נוח עבור רחצה, הם אינם תופסים מקום רב בחלל, ניתן להתקין אותם במקומות קטנים במיוחד, הם פרקטיים, ניתן לעצב אותם במגוון רב שלעיצובים וזה למעשה חלק קטן מהיתרונות שלהם. אולם, כמו בכל תחום, ישנם מקלחונים סטנדרטים ופשוטים יחסית וישנם מקלחונים יוקרתיים המציעים חווית רחיצה יוצאת דופן. מקלחונים יוקרתיים מתאימים להתקנה בכל מקום אפשרי, בין אם מדובר על בית פרטי ביחידת ההורים, בצימרים, בתי מלון, חדרי אירוח, קאנטרי, חדרי כושר ובכלל בכל מקום רצוי.

מקלחון חזית קבוע + דלת
מקלחון חזית
מקלחון חזית שני קבועים ודלת
מקלחון חזית מעוצב

כל היתרונות במקלחון יוקרתי

אז נכון שלמקלחון יוקרתי יש יתרון גדול מבחינת נראות על פי מקלחון סטנדרטי, אך ישנם כמה אלמנטים מיוחדים המאפיינים מקלחונים יוקרתיים שהם יכולים להיות שדרוג של ממש למקלחון הסטנדרטי ולאפשר לדיירי הבית חווית רחיצה יוצאת דופן בכל יום מחדש. חשוב לציין כי אנו משתמשים יום יום באמבטיה ושוטפים בה את גופינו מתלאות היום, כך שזה הזמן לזכות בכמה דקות של פינוק אמתי בתוך שגרת היום יום הלחוצה. לכן, בעת רכישת מקלחון חדש כדאי לבחון אופציה של שילוב מקלחון יוקרתי שיספק לכם הנאות קטנות לשגרת היום יום.

מקלחון דלת וקבוע עם פינוי לספסל בנוי
מקלחון דלת מעוצב

האלמנטים שמשדרגים את המקלחון

מוטות פינוק מפנקים במיוחד – במקלחון יוקרתי ניתן למצוא מוטות פינות רחבים בעלי זרימת מים מצוינת ואף מוטות עם מנורות לדים מיוחדות המקנות לחלל אור יוקרתי שנעים להתקלח איתו. כמו כן, ניתן לדים עם אורות מתחלפים על פי זרם המים שיקנו לכם חווית רחיצה נעימה.
ג'קוזי במקלחון – ניתן לשלב במקלחונים ג'קוזי המאפשר חווית רחיצה מופלאה, ממש בדומה לג'קוזי אמיתי. זרמי המים יוצאים מדפנות האמבטיה ופוגעים היישר בגב והופכים את החוויה למוצלחת.
כיסא ישיבה – ניתן לשלב במקלחונים כיסא רחצה מתקפל, אותו לרוב מציבים בדפנות האמבטיה והם מאפשרים לדיירי הבית לשבת בעת הרחיצה. הכיסא נוח במיוחד לאנשים מבורים המתקשים לעמוד על רגליהם או לילדים קטנים.
דלתות אטומות במיוחד – במקלחון יוקרתי יהיו דלתות זכוכית איכותיות עם דקורציות מרשימות שיעטרו את החלל במראה קלאסי מיוחד כיאה לעיצוב היוקרתי.

לצפייה בעוד מבחר עיצובים מרהיבים של שבירו זכוכיות בע"מ לחצו כאן!