מקלחון כפתרון לחדר מקלחת קטן

עולם המקלחונים מציע כיום שלל פתרונות ורעיונות עיצוביים המרוכזים כולם בחדר האמבטיה. בשנים האחרונות, בזכות שיפור בטכנולוגיות הייצור של זכוכית בכלל ומקלחונים בפרט ניתן לבחור מקלחון אשר יתאים לכל גודל של חדר אמבטיה. לכל שימוש או ייעוד וכמובן לכל קהל יעד שאמור לעשות בו שימוש. כאשר מדובר על דירה קטנה שיש בה חדר אמבטיה או מקלחת קטנים במיוחד – מקלחון יכול להוות פתרון מושלם ומתאים לחלוקת החלל ויצירת מחיצה נפרדת עבור המקלחת.

להתקנת מקלחון בחדר האמבטיה יש לא מעט יתרונות – הוא מגן על רהיטים או חפצים הנמצאים בחדר מהשפרצות מים, שומר על המים במקום אחד וגם כאמור יוצר מחיצה המיועדת אך ורק עבור אותו אדם שמתקלח. כך יכולים לעמוד בחדר האמבטיה גם שני אנשים, וזה שנמצא מחוץ למקלחון לא יירטב והמקלחת של האדם השני לא תפריע לו. כאשר מתקינים מקלחון בחדר אמבטיה קטן במיוחד – בזכותו יישארו המים ואדי המים במקום אחד ואפשר יהיה לחלק את השטח הקטן ממילא ליותר ממקטע אחד.

מקלחון חזית עם קבועי צד

התקנת מקלחון בחדר מקלחת קטן

המקלחונים אכן מהווים פתרון מצוין לדירות קטנות. בדירות רבות המעוצבות כך שחדר המקלחת קטן אפשר להתאים מקלחון במידות מותאמות אשר יתאים בדיוק לחלל כך שגם לאחר ההתקנה אפשר יהיה לעשות שימוש בחדר לצורך שימושים אחרים. כיום יש אמנם מידות סטנדרטיות של מקלחונים אבל אפשר בקלות להזמין גם מקלחון במידות אישית ולא להתפשר על מידות קבועות שלא תהיינה מתאימות לחדר מקלחת זה או אחר.

המקלחונים כיום עשויים מחומרי גלם איכותיים ומעולים ומסוגי זכוכית שלא היו קיימים בעבר. לא רק את מידות המקלחון אפשר להזמין על פי הנוחות והדרישות האישיות אלא ניתן גם לבחור את סוג הזכוכית שממנה נגזר עובי המקלחון. המקלחונים כיום יכולים להיות מעוצבים ויפים במיוחד – מה שיוסיף לא מעט לעיצוב של חדר האמבטיה כולו, גם אם הוא קטן.

כאשר מקדישים את המחשבה הנדרשת לבחירה מושכלת של מקלחון אין ספק שחדר האמבטיה שיתקבל יהיה מרשים, יעיל ונוח על אף מידותיו הקטנות.

מקלחון עם התקנה סמויה

 

למעבר לקטלוג מוצרים לחץ כאן