מקלחונים או אמבטיונים

בחדרי האמבטיה של ימינו ניתן למצוא מקלחונים מסוגים רבים, אך בחלוקה גסה ניתן לחלקם לשני סוגים עיקריים – מקלחונים או אמבטיונים. לכל אחד מן הסוגים הללו יתרונות וחסרונות, ואצלנו, בשבירו זכוכיות בע"מ, תוכלו למצוא מבחר עצום של מקלחונים ואמבטיונים שיתאימו בדיוק לחדר האמבטיה שלכם ולטעמכם.

במאמר שלפניכם נסקור בפניכם מספר שיקולים שחשוב להביא בחשבון כאשר אתם מתלבטים האם להתקין בביתכם מקלחון או אמבטיון. אנו מקווים שהמאמר יסייע לכם בהתלבטות ואנשי המקצוע המנוסים שלנו ישמחו להציע לכם את עזרתם בהמשך תהליך הבחירה.

אמבטיון

הבדלים בין מקלחונים

בואו נבהיר, ראשית את ההבדל בין שני הסוגים. מקלחונים הם התקנים שעומדים בפני עצמם וניתנים לשילוב בכל חלל פנוי שיש לכם בחדר האמבטיה. הם מגיעים פעמים רבות עם הדלתות, הרצפה ואף חיפוי הקירות וניתנים להצבה בכל מקום גדול דיו להכילם. אמבטיונים, לעומת זאת, משתלבים במסגרת האמבטיה שלכם והופכים אותה לרב-שימושית – תרצו תוכלו להתקלח, תרצו תוכלו למלא אותה במים וליהנות מאמבטיה חמימה ומרגיעה, לפינוק מושלם ניתן גם להתקין חימום תת רצפתי לבית.

מחירי מקלחונים ואמבטיונים

מחיריהם של מקלחונים ואמבטיונים תלויים במספר גורמים: גודלו של המקלחון או האמבטיון, החומרים ממנו עשויים מקלחונים או אמבטיונים אלה, ולבסוף לא פחות חשוב כמובן – העיצוב שתבחרו. שיקול חשוב נוסף הוא האם תבחרו מקלחונים סטנדרטיים, או שתעדיפו מקלחונים שיתאימו בדיוק לחדר האמבטיה שלכם וייוצרו עבורכם בהתאמה אישית על פי מידה.

האם אתם מעדיפים מקלחות או אמבטיות? העדפה זו מהווה שיקול חשוב בבחירה בין מקלחונים לבין אמבטיונים. אם אינכם משתמשים כמעט באמבטיה, ואתם שייכים לאסכולת "המקלחות המהירות" או לאסכולת המתקלחים מספר פעמים ביום, סביר להניח שלא יהיה לכם צורך ממשי באמבטיון. מקלחונים יענו לכם על מירב הדרישות וגם יאפשרו לכם להקצות את המקום החיוני בחדר האמבטיה לצרכים אחרים ושימושיים יותר.

האם יש בביתכם ילדים קטנים? זהו שיקול משמעותי וחשוב נוסף בתהליך הבחירה. ילדים קטנים מעדיפים לרוב להשתכשך באמבטיה, ועל כן תהיה הבחירה באמבטיון הבחירה הטובה ביותר. כאשר הילדים גדלים הם יעדיפו לרוב להתקלח "כמו גדולים" ואז תוכלו לשקול להחליף את האמטביון שלכם במקלחון חדש, שיותיר לכם מקום פנוי בחדר האמבטיה. ניתן לנצל את המקום להוספת מגוון פינוקים, במיוחד אם יש לכם חשמל חכם לבית.

מהו גודלו של חדר האמבטיה בביתכם? אם חדר האמבטיה הוא רחב ידיים, מקלחונים וגם אמבטיונים באים בחשבון. אם, לעומת זאת, חדר האמבטיה שלכם דחוק, מקלחונים יתאימו טוב יותר ויאפשרו לכם אפשרויות רבות יותר להתאמה אישית מדויקת, וניצול מרחב טוב יותר.

התחשבות במבוגרים

האם יש בביתכם אנשים מבוגרים שמתקשים להיכנס לאמבטיה? במידה וכך הוא הדבר, מקלחונים יאפשרו לכם כניסה קלה יותר למקלחת ויהפכו את המקלחון לשימושי, נוח ונגיש יותר מאשר אמבטיון.

אנשים מבוגרים זקוקים גם יותר מאחרים לתמיכה באזור חדר האמבטיה. האמבטיה היא איזור חלק ומסוכן מאוד, וחשוב להקפיד בו על הבטיחות. מעקות זכוכית יוכלו לענות לכם על הצורך הזה בצורה איכותית וגם אסתטית מאוד, ואצלנו בשבירו תמצאו מבחר עצום של מעקות זכוכית מכל הסוגים, לחדר האמבטיה שלכם וגם לכל שימוש ביתי אחר שעולה על הדעת.

חיפוי זכוכית

 הינו תחום נוסף בו אנו בשבירו מתמחים, ונוכל להציע לכם חיפויי זכוכית מרהיבים לחדר האמבטיה שלכם, למטבח וכן לכל חלל בו יכול חיפוי זכוכית לשדרג את עיצוב הבית ולהפוך אותו למזמין, אווירירי ושימושי יותר.

נשמח לשמוע מכם ואנו מעמידים לרשותכם את מיטב אנשי המקצוע בתחום הזכוכית, שיהפכו את חווית הקניה שלכם לנעימה, נוחה ואיכותית יותר מאי-פעם.