המקלחונים המיוחדים לאמבטיה של שבירו זכוכיות בע"מ

בכל מה שנוגע לחדרי האמבט, שמים בשבירו שימת לב מיוחדת. החדר האינטימי, ששייך רק לנו, הוא המקום המושלם להתפנק ולטפח את הרצונות שלנו. מקלחונים בשבירו, הינן שם דבר לפינוק באיכות שלא הכרת. הרעיון שעומד בבסיס המקלחונים שלנו הוא עיצוב, תכנון קפדני, איכות חומרים, והתאמה ללקוח. כל זאת תוך שירות ממדרגה ראשונה והגעה ליעד תוך עמידה נוקשה וקפדנית בלוחות הזמנים.מקלחון

רוב המקלחונים המוכרים הינם בגדלים סטנדרטיים, ויש מקלחונים בגדלים שונים ומיוחדים, אך אצלנו מאמינים כי יש דרכים רבות לסגור מקלחות וביניהם חיפוי זכוכית באמבטיונים, מעקות, מקלחות צד, דלתות הזזה, מקלחונים המשתמשים בגומחות ונישות בקיר ומקלחוני stand alone הבנויים כתאי זכוכית מהודרים במרכז או בפינת חדר האמבטיה.

מקלחונים יכולים להגיע במגוון צורות וצבעים. חלקם בנויים עם זכוכית מעוגלת, אשר נותנת נופך יוקרתי ומיוחד, המתאים למקלחות גדולות או בחדרי מלון יוקרתיים. מקלחונים אחרים נעשים עם "זכוכית צפה" אשר אינה מחוברת לקירות או לתקרה ומחברת את מחיצות הזכוכית ביניהן עם מחברי CNC, פרזול חכם חתוך בלייזר וחיבורי נירוסטה. מקלחונים נוספים הינם מקלחונים קטומים, אשר זוויות החיבור בין המקלחונים הנן במראה "גס" ומאפשרים חיבורי מחומש, משושה וכד'. כל המקלחונים משולבים בפרזול של נירוסטה, עם אביזרי אמבט מתקדמים כולל מקלחונים משולבי זרמי ג'ט סילוניים לתחושת ג'קוזי בעמידה.

מה זה מקלחון חזית?

מקלחוני חזית הינם מקלחונים אשר יכולים למלא חללי נישה, ולסגור אותה, או לחילופין מקלחונים הנמצאים באחת מפינות המקלחת ללא גומחה, ומחופים במחיצות זכוכית שקופות, מודפסות או בחיתוכי לייזר אשר משווים לזכוכית מראה מט, מבריק, שקוף או אטום, בהתאם לבקשת הלקוח.

התזת חול על זכוכית מתבצעת גם היא במקלחוני שבירו. אקדח חול מותז על הזכוכית כאשר חלקים ממנה מכוסים, והחלקים החשופים מקבלים את ההתזה בלחץ אוויר דחוס. ניתן לשמור על צבע הזכוכית המקורי, על מנת לקבל גווני זכוכית לבנים ולחילופין ניתן לצבוע את הזכוכית בצבעים המעניקים לזכוכית בהתזת החול גוונים מבהיקים המשווים לה שקיפות או אטימות על פי דרישת הלקוח או האומן שביצע את העבודה.

דלתות הפתיחה של המקלחונים, באות אף הן במגוון אופציות, ומכיוון שפעמים רבות לא קיים הרבה מקום לפתיחה של דלת הזכוכית החוצה אל חלל האמבט, פיתחנו מערכות של מסילות הזזה של דלתות זכוכית זזות על רצף, עם גלגלי הזזה או בלעדיהם, כאשר הדלת נעה על פני ציר חלק.