שבירו זכוכיות בע"מ – מקלחונים לכל מטרה

שוק המקלחונים עבר בשנים האחרונות שינויים משמעותיים ביותר, בדומה לתחום עיצוב הבית כולו. ניתן היום למצוא מאות סוגים שונים של מקלחונים, ואף להתאים מקלחונים בהתאמה אישית כך שיהלום באופן מושלם את עיצוב חדר האמבטיה המיועד בביתכם.

במאמר שלפניכם נסקור את הקטגוריות הבאות של מקלחונים שתמצאו בחברת שבירו זכוכיות בע"מ, ונזכיר גם את האופן בו ניתן לשלב מעקות זכוכית וחיפויי זכוכית בחדר האמבטיה שברצונכם להתקין בביתכם, לקבלת מראה מושלם והוליסטי.

מקלחוני הזזה CNC

מקלחונים מסוג CNC הם מקלחונים בהם נעים הגלגלים בחריץ בזכוכית, על גבי פיני CNC, ללא צורך במסילה. בטכנולוגיית CNC תוכלו למצוא בשבירו מגוון גדול מאוד של מקלחונים, החל באמבטיונים, דרך מקלחונים פינתיים וכלה במקלחונים בהתזת חול.

מקלחוני הזזה על גבי מסילה

במידה ואתם מעדיפים מקלחונים הנעים על גבי מסילה, תוכלו למצוא בשבירו סוגי מקלחונים ואמבטיונים שונים בטכנולוגיה זו. מקלחונים אלה מצוידים בזכוכית שקופה וניתנים כמובן להתאמה מדויקת לחדר האמבטיה שלכם ולחלל בו עליהם להשתלב.

מקלחונים פינתיים

מקלחונים פינתיים הם בחירה פופולארית מאוד לחדרי אמבטיה שונים, ומשתלבים היטב בכל נישה שתחליטו להקצות להם. מקלחון פינתי בעל זכוכית שקופה ישתלב באופן בלתי מורגש כמעט בכל חלל, ובמידה ותחליטו לעצב את הזכוכית הנלווית לו בהתזת חול תוכלו לקבל שפע של עיצובים מרהיבים שיוסיפו רבות לחדר האמבטיה.

מקלחוני חזית

מקלחוני חזית הם אפשרות נוספת, ובשבירו תמצאו מגוון גדול של מקלחונים מסוג זה. הדלתות יכולות להיות דלתות הזזה, שאינן דורשות מקום רב, או דלתות הנפתחות על ציר. בבחירת הזכוכית תוכלו גם כן לבחור באפשרויות שונות – זכוכית שקופה למראה נקי ואוורירי, זכוכית חלבית לשמירה על מידה מסוימת של פרטיות, או זכוכית בעיטורים על פי בחירתכם בטכנולוגית התזת חול.

מקלחונים עגולים

מקלחונים עגולים יכולים להיות הבחירה שלכם במידה ואתם מעדיפים קוים מעוגלים ורכים יותר על מקלחונים בעלי פינות זוויתיות. מקלחונים עגולים ניתנים לשילוב הן בנישות ובפינות, והן כיחידה בפני עצמה בחלל חדר האמבטיה, המשיקה רק בגבה לקיר החדר.

מקלחונים קטומים

בשבירו תמצאו גם אפשרות נוספת של מקלחונים – מקלחונים קטומים וזוויתיים, בעלי מספר צלעות. גם מקלחונים אלה, כמו כן המקלחונים של שבירו, משתייכים לפסגת היצרנים העולמית ומבטיחים לכם שנים רבות של יופי ושימושיות גם יחד.

אמבטיונים

יש לכם אמבטיה בביתכם ואתם מתלבטים אם להחליף אותה במקלחון? היום כבר אין צורך להתלבט! אמבטיון הוא הפתרון עבורכם, והוא משלב את יתרונות המקלחון עם יתרונות האמבטיה. תרצו – יש לכם אמבטיה. תעדיפו מקלחת – מקלחון עומד לרשותכם.

מעקות זכוכית

מעקות זכוכית הם תחום התמחות נוסף של שבירו, ותוכלו להזמין מעקות זכוכית שישלימו באופן הרמוני את עיצוב חדר האמבטיה שלכם. מעקות זכוכית בחדר האמבטיה מספקים תמיכה החיונית בשל סכנת ההחלקה, השכיחה כל כך בכל חדר אמבטיה.

חיפוי זכוכית

חיפוי זכוכית שכיח היום במטבחים רבים, כתחליף לקרמיקה, והוא מאפשר שמירה על ניקיון יחד עם קלות אחזקה ומראה אסתטי ונקי. אלה רק חלק מהיתרונות של חיפוי זכוכית למטבח. גם בחדר האמבטיה ביכולתכם לשלב חיפוי זכוכית, בין אם במסגרת המקלחון או האמבטיון ובין אם בשטחים נוספים של החדר. אנחנו בשבירו נשמח להציג לכם את מגוון האפשרויות ולתכנן יחד אתכם את הפתרון המתאים והמושלם ביותר לחלל האמבטיה שלכם.