כך תיהנו ממקלחון שמותאם בדיוק לצרכים שלכם

מקלחונים, וזאת כבר כולם יודעים, הם מזמן לא אותם דושים סטנדרטיים שלא לומר בנאליים של פעם. המקלחונים בימינו הם פריטים מעוצבים להפליא המשתלבים היטב בכל חדר רחצה ומשדרגים אותו, ולמי שרוצה מקלחון שמתאים בדיוק בדיוק לצרכים שלו, למיימדים של חדר הרחצה ולמאפיינים שלו ישנה האופציה של מקלחונים לפי מידה.

מקלחון לפי מידה הוא אופציה אפשרית הן כשאתם רוצים להוסיף מקלחון שישמש אתכם לצד האמבטיה הקיימת, הן כשמדובר בחדר רחצה שמכיל רק מקלחון וללא אמבטיה, והן כשאתם לקראת החלפת מקלחון (בין אם במסגרת שיפוץ כולל ובין אם כי החלטתם פשוט להתחדש ולשדרג את אפשרויות הרחצה שלכם במקלחון).

האם מקלחון לפי מידה יקר ממקלחון סטנדרטי?

כפי שבגד הנתפר על ידי חייט בהזמנה אישית יהיה לרוב יקר יותר מבגד דומה שנרכש בחנות המבוססת על ייצור המוני, כך גם ברוב המקרים עלותם של מקלחונים לפי מידה גבוהה מזו של המקלחונים המגיעים במידות סטנדרטיות (לרוב 80 ס"מ על 80 ס"מ).

יחד עם זאת בהחלט ייתכנו מבצעים ספציפיים על המוצר המתאים יותר לצרכים הייחודיים שלכם כך שתוכלו ליהנות ממקלחון לפי מידה במחיר שהופך את הרכישה לעוד יותר משתלמת,ובכל מקרה כדאי לשקול את האופציה של השקעה במקלחון לפי מידה שכן היא נהנית מיתרונות רבים.

למה כדאי להשקיע במקלחון לפי מידה?

מקלחונים מעוצבים
מקלחונים מעוצבים

אם מבחינתכם מקלחון הוא מקום שאליו נכנסים פשוט כדי להתקלח ולשטוף את הלכלוך, ובית הוא מרחב שנועד לספק מחסה ואין לכם צורך ביותר מאשר תקרה, קירות, רצפה ופריטים פונקציונליים בלבד הרי שבהחלט תוכלו להסתפק בכל מקלחון סטנדרטי.

אם, לעומת זאת, אתם רוצים ליהנות מבית שמרנין את העין וממלא את הנשמה, סביר להניח שתשקיעו משאבים כאלה ואחרים בעיצוב מעניין, מקורי ומושך – מראות שלא רק מציגות את בבואתכם אלא גם מהוות בעצמן פריט מרתק, או חיפוי זכוכית מודרני במטבח (או בחדר הרחצה), אם מדובר בבית בן כמה מפלסים בהחלט ייתכן שיהיו בו מעקות בעלי נוכחות מרשימה שיתחמו מדרגות מעוצבות אף הן, יצירות אמנות על הקירות ממוסגרות במסגרות שבעצמן מספרות סיפור ומשלימות את התמונות ועוד ועוד.

ואם כבר משקיעים בעיצוב הבית, אין סיבה שגם חדר הרחצה, מקום שבו אנחנו לא רק מתנקים פיזית אלא גם מזככים את הנפש, לא יהיה אסתטי להפליא – ואכן בימינו ישנו מבחר עצום שלדגמים של מקלחונים. ניתן לבחור בין מקלחונים מרובעים לבין עגולים, בין חזיתיים לבין פינתיים וישנם גם קטומים, סוג הזכוכית מאפשר לנו גם כן בחירה בין אפשרויות מרובות, ועל כל אלה תוכלו להוסיף גם התאמה מדויקת של מידות המקלחון ולהבטיח מוצר ייחודי שמתאים בדיוק לחדר הרחצה שלכם.

איך לבחור מקלחונים לפי מידה?

כשרוכשים מקלחונים לפי מידה חשוב מאוד להיות מדויקים לגמרי, שכן ישנם מקרים שבהם גם טעות של סנטימטר או שניים עלולה לגרום לעוגמת נפש משמעותית בדמות מקלחון שפשוט אי אפשר להתקינו בחדר הרחצה שלכם, על כל המשתמע מכך.

ראשית, מדדו בקפידה את חדר הרחצה שלכם. חשבו איזה מרחב אתם רוצים ומוכנים להקדיש לטובת המקלחון, ועד כמה גדול ומפנק אתם רוצים אותו. אם למשל אתם חובבי מקלחות זוגיות רומנטיות, או רוצים אפשרות לקלח פעוטות בנוחיות בתוך המקלחון הרי שבאופן טבעי תזדקקו למקלחונים רחבי ידיים, וחשוב כמובן לוודא שהם נכנסים לתוך חדר הרחצה.

בנוסף חשוב לקחת בחשבון כשרוכשים מקלחונים לפי מידה גם את סוג המקלחון (פינתי,חזיתי, קטום, עגול וכו'), את אופן פתיחת הדלתות ואת עובי הזכוכית. יצרני מקלחונים איכותיים ישמחו לסייע לכם להגיע למידות האופטימליות עבורכם אם תגיעו עם שרטוט מדויק ונתונים מפורטים.