מראות לחדרי ילדים

בשלב מסוים, בלי לשים כבר, תגלו שהילדים שלכם, בנות ובנים, מתחילים לעמוד מול המראה, להתאפר (בנות), לסדר את השיער (בנות ובנים), להתייחס ללבוש שלהם ולשים לב כל פרט בו. בשביל שיהיה להם נוח אולי זה הזמן לחפש מראות לחדרי הילדים, בשביל שיוכלו להשתמש בה בכל זמן שירצו.

לפני שנסביר אילו מראות לחדרי ילדים אתם יכולים להתקין והיכן ניתן להתקין אותם, אנחנו רוצים לסבר לכם את אוזנכם איפה ניתן לרכוש אותן וכיצד אנחנו ממליצים לכם לחפש. כך יהיה לכם קל יותר למצוא את מה שילדיכם רוצים.

המקומות האידיאלים לרכוש מראות לילדים, הם חנויות מראות ומוצרי זכוכית, חנויות אלה מתמחות גם בבניית סוגי מקלחונים שונים, חיפוי זכוכית ועוד. בין היתר במקומות אלו אפשר למצוא מראות מסוגים שונים, הן לחדרי ילדים והן בכלל. מדובר על מראות בסדרי גודל שונים. בחלק מן המקומות יציעו לכם גם מסגרות מיוחדות. כאשר תחליטו שברצונכם לחפש מראה, העצה שלנו, היא לשרטט מספר עיצובים למראות ולראות כיצד הם מתלבשים ונראים בחדר, כך תוכלו לזהות מה מתאים ומה לא.

מראה בהדפסה דיגיטלית צבעונית

היכן מומלץ להתקין מראות לחדרי ילדים

כפי שמיד נראה ישנן מספר דרכים היכן להתקין את המראה. לפני שנציג אותן, חשוב לשים לב למספר פרטים. ראשית, שהמראה תהיה בגובה כזה שיתפוס את כל הגוף ואם לא, אז לפחות את חלקו העליון מהראש עד המותניים. שנית, עדיף שהמראה לא תהיה מול החלון, כך קרני השמש לא יפריעו לילדים וגם לא תהיה השתקפות שלהם שיחמם את החדר יותר. נקודה נוספת שיש להתייחס אליה היא עניין הבטיחות. רצוי שהמראה תהיה תלויה באופן כזה שלא ניתן להסיר אותה בקלות, וכן שהילדים לא יוכלו להיפגש בה אם הם מחליטים לרוץ בחדר, מוטב שהיה תהיה פינתית ולא בהכרח בקיר מרכזי, אז הסיכוי שהיא תישבר קטן.

כעת נציג מספר אפשרויות היכן וכיצד מומלץ להתקין מראות לחדרי ילדים. האופציה הנפוצה היא להתקין אותה בחוץ, קרי על הקיר, ניתן לשים אותה במרכז כשמסביב חיפוי קירות בעץ זה יכול לתת מסגרת אומנותית ייחודית למראה. אפשרות אחרת היא לרכוש מראה עם מסגרת ולהתקין אותה על הקיר. ניתן לרכוש מראה מלבנית מהרצפה עד עשרה סנטימטר מעל גובה הילד, בשביל לתפוס את כל הגוף שלו (מתוך הנחה שהוא יגבה בעוד עשרה סנטימטרים), אפשרות אחרת היא להתקין מראה מלבנית החל מהחצי הגוף, עוד רעיון הוא להתקין מראה עגולה, היא נראית יותר ציורית, אך במקרה הזה, רוב הסיכויים שהמראה לא תתפוס את כל הגוף, אלא רק את הפנים לפחות עד החזה.

אפשרות אחרת לגמרי שעומדת בפניכם, היא להתקין מראה בדלת הארון. המראה יכולה להיות חיצונית, קרי על גבי הדלת וכן מאחורי הדלת. מראה חיצונית אפשרית בעיקר על ארון של דלתות הזזה ופחות בארון עם דלתות ציר, בארון כזה מוטב להתקין את המראה בדלת הפנימית. זה אומנם ידרוש מהילד לפתוח את הדלת אך מצד שני זה ישמור על המראה נקייה, מאחר והיא לא תצבור אבק וכתמים.

לסיום, מראות לחדרי ילדים יכולים להגיע בצורות שונות, מה שחשוב הוא לשמור על העיצוב הכולל של החדר בזמן שבוחרים מראה ומתקינים אותה, וכן לשמור על הייחוד שלו כחדר ילדים, גם כשהם מתבגרים מול העיניים שלנו ונדרשים למראה בשביל לראות כיצד הם נראים, לפני שהם יוצאים מהבית.