סוגי מקלחונים ומה הכי מתאים לחדר המקלחת

מקלחון פינתי, עגול, או חזיתי – מה הכי מתאים לביתכם ומהם הטרנדים האחרונים בתחום המקלחונים?

בעלי בתים רבים מעדיפים להתקין דווקא מקלחונים בבית, בעיקר כאשר מדובר ביחידת הורים, כיוון שהם לא תופסים הרבה מקום ביחס לאמבטיות והעלות שלהם נמוכה ביחס להתקנת אמבטיה גדולה. אך כפי שאתם יודעים, הבעיה מרכזית במקלחון היא העובדה שמים נתזים לכל עבר, אך כמובן שגם על זה חשבו מעצבי מקלחונים בארץ ובעולם וניתן למצוא סוגים שונים של מקלחונים אשר מהווים מרחב מוגן אשר עשוי מחומר זכוכית או פלסטיק קשיח, המאפשר להתקלח בקלות רבה בעמידה תוך שמירת המים בתוך המקלחון. דלתות אלו מחליפות בגאווה את הווילונות שהיו בעבר הלא ממש רחוק ומאפשרים לכולנו חווית רחיצה מהנה במקלחונים.
מגוון רב של סוגי מקלחונים

מקלחונים מעוצבים

בשוק המקלחונים ניתן למצוא מבחר גדול של דגמים, יצרנים ואביזרים שונים למקלחונים, מה שמקשה על בעלי בתי רבים לבחור את המקלחון מבין ההיצע הרב, אך במקרה זה יש צורך לבחור את המקלחון דווקא על פי גודל החלל ועל פי עיצובו, כך שהוא השתלב היטב בחלל. אך כיצד מבצעים את ההתאמה? בואו נראה:
במקרים מדובר על חלל שבו ישנה פינה, נהוג להתקין מקלחון פינתי שיכול להיות אופציה נהדרת מבחינת חיסכון במקום, הרי המקלחון הינו סוגר את פינת החדר בתשעים מעלות, כך שנוצר ריבוע או מלבן בחלל. אופציה זו היא הפופולרית ביותר כיוון שהיא מתאימה בעיקר ליחידות הורים ולחללים קטנים במיוחד כמו – יחידות דיוק קטנות, דירות מחולקות ועוד.

מקלחון הזזה CNC פינתי

אופציות נוספות למקלחונים?

מקלחון פינתי יכול לבוא גם בפורמט מעוגל, כלומר הדלתות הן מעוגלות ולא מרובעות כך שבמקום שני קירות זכוכית יש קיר זכוכית אחד היוצר רבע מעגל. אופציה זו היא נהדרת ויכולה לחסוך מקום רב יחס למקלחון חזיתי. רק לסבר את האוזן, מקלחון חזיתי הוא מרובע, פשוט עם דלתות רגילות היוצרות מעיין "קופסא". מעבר לכך, ישנה גירסה נוספת של המקלחון והוא דגם – חתוך הנקרא גם "קטום" מה שמקטין את גודל המקלחון, והופך אותו לאידאלי במקומות קטנים יחסית.