כיצד להתאים את מראה הסורגים לעיצוב הבית

סורגים הם מבנה שחשוב בהחלט לכל דירה ובית. מדובר במקלעות מתכת מיוחדות המורכבות על החלון, ומטרתן למנוע כניסה מהחלון אל הבית כנגד פורצים וגנבים, ובנוסף מניעת נפילה מהחלון. בתים עם ילדים קטנים מתקינים סורגים גם למטרה זו, בכדי למנוע טיפוס של הילדים אל החלון וסיכון לנפילה ממנו, מה שקורה לא מעט פעמים בבתים ללא סורגים. משתי סיבות אלו ניתן להסיק שהסורגים הם חלק חובה בכל חלון שבכל בית, וחשוב מאוד להתקין אותם. אך בכל זאת, כאשר אנחנו מעצבים את הבית שלנו, לרוב אנחנו נוהגים לעצב אותו בדיוק כפי שאנחנו רוצים, ולהוסיף רק את פרטי העיצוב שאנחנו מעוניינים בהם, אבל מה לגבי סורגים? ובכן, גם באמצעות סורגים ניתן לעצב את הבית, ולהתאימם בדיוק לעיצוב שאנחנו מחפשים.

סורגים לעיצוב הבית

ישנם סוגים שונים של סורגים שתוכלו לבחור בדיוק בהתאם לעיצוב אותו אתם מחפשים:

  • מוטות מעוצבים – סורגים בעלי מוטות מעוצבים הם בעצם מגיעים במבנה "רגיל" – ריבוע או מלבן, אך המוטות עצמם מעוצבים בצורות שונות ומיוחדות: מרובעים, מפותלים (מזכירים בורג), עגולים, שטוחים בקצותיהם וכדומה.
  • מבנה בטן – סורגים המגיעים במבנה בטן הם אינם שטוחים כמו יריעה, אלא בנויים כבליטה כלפי חוץ בצורת חצי עיגול. העיצוב מרחיק את הסורגים מהחלון, ומעניק תחושה נעימה יותר מאשר סורגים ישרים הנותנים תחושה של מקום "כלוא".
  • מקלעות – מדובר בסורגים מעוצבים שאינם מבוססים על מוטות ישרים, אלא על צורות שונות כמו: פרחים, ספירלות, "בייגלה" או כל צורה גאומטרית אחרת בעלת מראה נאה לעין.

בהתאם לעיצוב אותו אתם מחפשים תוכלו להתקין סורגים או תריסים חשמליים לבית מהסוג שהכי מתאים לכם וצורתם. כמובן שגם את צבעם תוכלו להתאים, מה שהופך אותם בהחלט לחלק מעיצוב החדר.

סורגים הם מבנה שחשוב בהחלט לכל דירה ובית.

התאמת הצבע

סביר להניח שאם יש לכם ילדים קטנים, בוודאי תתקינו סורגים בחדריהם. דרך נפלאה להתאים סורגים לעיצוב הבית היא התאמת הצבע שלהם לצבע החדר. ישנם סורגים המגיעים במגוון רחב של צבעים אותם ניתן להתאים לצבע חדרי הילדים, או לחלופין לצבוע את הסורגים בעצמכם בצבע שתבחרו. אם בא לכם להיות יותר מקוריים תוכלו אפילו להעניק עיצובים מעניינים וצורות מצוירות בעצמכם. המטרה היא כמובן לתת רושם שהסורגים הם חלק מהחדר, ולא עוד פריט שמצורף אליו.

סורגים הם מבנה שחשוב בהחלט לכל דירה ובית.

בטיחות ועיצוב בהחלט יכולים ללכת ביחד

בטיחות היא הדבר החשוב ביותר ואין ספק בכך. לכן מומלץ להתקין סורגים למניעת פריצות וגניבות, וכמובן לבעלי דירות עם ילדים קטנים חשוב מאוד להתקין אותם בשביל לשמור על בטיחות הילדים. אך כמובן שאם אתם בעלי ראש עיצובי ומשקיעים מאוד בעיצוב הבית, תמיד תוכלו להעניק לסורגים את העיצוב שאתם מחפשים. על פי בחירת סוג הסורגים וצבעם, תוכלו להתאים אותם ממש כאילו הם חלק מהחדר, ולהעניק להם בדיוק את העיצוב שאתם מחפשים.