סורגים שקופים לעיצוב הבית והמשרד

הסורגים השקופים הם המילה האחרונה בעיצוב הבית והמשרד בשל העובדה שהם משדרים אלגנטיות ואסתטיקה לצד בטיחות. המאמר יעסוק בדרכים לעיצוב בתים ומשרדים באמצעות גדרות וסורגים.

מהם הסורגים השקופים?

סורגים שקופים הם סורגים שפותחו על מנת לתת מענה לצרכי אסתטיקה ובטיחות. כאשר מתקינים סורג שקוף מונעים פריצות ונפילות מקומות גבוהות ונהנים מעיצוב חלונות זכוכית מושלמים המעניקים לבית ולמשרד מראה נקי המאפשר להביט על הנוף ולהכניס קרני שמש למבנה. סורגים שקופים בעלי אלמנטים המקבעים אותם לקירות ורצועות הנמתחות בין הבסיסים שלהם. כך מקבלים מוצר איכותי עם עמידות גבוהה לעומס ומראה המאפיין את הסגנון המודרני בקווים פשוטים, נקיים ואלגנטיים. הם עמידים לנזקקי מזג האוויר, בטוחים למגע ולשריפות, יציבים וחזקים בדומה לגדרות אלומיניום.

הסורגים השקופים כדלתות זכוכית

לא פעם אנו נתקלים בדלתות הנראות כמו דלתות זכוכית. לא מדובר על דלתות מזכוכית למרות שהן נראות כאלו. הסורגים השקופים עשויים מחומר הנקרא פוליקרבונט הדומה מאוד לזכוכית המעניק תחושה שהדלת עצמה מזכוכית. בצורה כזו הדלתות נראות חדישות ומודרניות כי הסורגים השקופים הן דרך ייחודית לעיצוב מרשים המעניק בראש ובראשונה ביטחון. הקו האחיד, הנקי והפשוט של הסורגים מתכתב היטב עם העיצוב המודרני בבתים ומשרדים בדיוק כמו גדרות האלומיניום אותם מוצאים בקרב בעלי גינות המחפשים פתרונות למבנים מאובטחים.

חיפוי קיר זכוכית של שבירו זכוכיות בע''מ

גדרות לעיצוב הבית והגינה

בדומה לסורגים השקופים, גדרות אלומיניום מעניקות לגינות במשרדים ובבתים את כל הביטחון מכיוון שמדובר על חומר נוקשה שאינו מתעוות ולכן קשה לפרוץ אותו. בנוסף, האלומיניום אינו דוהה ואינו מייצר חלודה ולכן אין צורך לתחזק גדרות מסוג זה. גם הגדרות יציבות, חזקות ועמידות בפני פגעי מזג האוויר. מכיוון שהאלומיניום הוא חומר גמיש ניתן לייצר ממנו צורות דקורטיביות, פרזולים ולצבוע אותו בתנור על מנת שהגדר תהיה מותאמת לעיצוב הבית. לא צריך לתחזק את הגדרות וניתן להתקין ביניהן שער חשמלי מותאם מבחינת הצבע, הצורה והעיצוב על מנת שהמבנה ישדר יוקרתיות ורושם.

היתרונות המשותפים של סורגים וגדרות

כשמדובר על יתרון בטיחותי ומאובטח גם הסורגים וגם הגדרות מהווים רמת בטיחות גבוהה מכיוון שעובי הפרופילים או הסורגים הוא 10 מ"מ. הם אינם בולטים ופוגעים במראה הבית, המשרד או בעיצוב הגינה. יש להם קווים אחידים שאינם חוסמים אור ואוויר, הם בעלי מראה יוקרתי, קלים להתקנה, מקשים על הפורצים ומספקים פתרון עיצובי מושלם הן בבית והן בחצר. כשמדובר על משרדי הייטק למשל, סורגים שקופים מושלמים לעיצוב מודרני שלהם ומעניקים להם את המקוריות והיצירתיות שמחפשים בהייטק. לסיכום, כל תכנון או עיצוב פנים לבית פרטי, הגינה או המשרד צריך לספק נוחות, נוכחות וביטחון בין אם מדובר על ריהוט משלים ובין אם מדובר על גדרות וסורגים. אך מעל לכל יש פה מענה שמספק את הצרכים העיצוביים והבטיחותיים כאחד.