עבודות גבס מיוחדות – שימוש בגבס לעיצוב הבית

בנייה בגבס הפכה בשנים האחרונות מאוד נפוצה ושגרתית. היום, כאשר עומדות על הפרק מחשבות על עיצוב הבית, נכנסים אל המשוואה שיקולים כמו עמידות, עיצוב, עלויות והפשטות בה ניתן יהיה לשנות שוב את עיצוב הבית. אם בעבר נהוג היה לעצב או לשפץ את הבית אחת לעשרים שנה, היום המצב כבר שונה. כיום שיפוצים הם דבר שבשגרה, העבודות מתבצעות לצרכי עיצוב וכאשר יש צורך בשינויים במבנה עקב צרכים חדשים של בני הבית.

יתרונות של עבודות גבס לבית

1. אפשרויות עיצוב חללים בבתים פרטיים או בתי עסק.

2. גבס משתלב נהדר עם צביעה דקורטיבית וגם טפטים.

3. הזזת קירות, שינויים במבנה ואף בניית חדרים חדשים הופכים מאוד פשוטים כאשר מדובר בבנייה עם גבס.

4. הגבס הוא חומר קל משקל, נוח לעבודה ולא יקר.

5. דרגה טובה של איטום רעשים חיצוניים.

6. חיפוי של קירות, תעלות מזגן, צנרת של חשמל.

הגבס הוא הבחירה של רוב אנשי השיפוצים לביצוע עבודות שיפוץ כלליות או דקורטיביות בבתים פרטיים, דירות מגורים וגם משרדים. שינויים פנימיים בחלל המבנה מתבצעים בצורה הטובה והפשוטה ביותר תוך שימוש בלוחות גבס.

עיצוב חללים פנימיים בהתאמה אישית

עבודות גבס לסלון מעניקות למעצבים ובעלי בתים את החופש לבחור גם בעיצובים לא שגרתיים. עבודות גבס משמשות היום לבניית מדפים קבועים בקיר, פלטפורמות למסכי טלוויזיה, מזנונים, חדרי שינה, מתקנים להצבת גופי תאורה ועוד. חיתוך נכון של לוחות הגבס מאפשר עיצוב מהודר עם קשתות, הקמת עמודים מעוצבים, חלוקת החלל הפנימי לתאים, התקנת תקרות נמוכות עם גופי תאורה, הצבת אקווריומים בתוך הקיר, התקנת מחיצות ועוד.

עבודות גבס בחדרי ילדים

גבס שימושי מאוד לחלוקה פנימית של חדרים בתוך הבית. בתוך כמה שנים גדלים הילדים ומתעורר הצורך לחלק את חדר הילדים לשניים. כל ילד זקוק לפרטיות ומקום משלו. השימוש בגבס הופך את חלוקת המבנה לפעולה מאוד פשוטה ובעיקר הפיכה. הגבס הוא חומר נוח לעבודה ובטוח לשימוש. הילדים ייהנו מפרטיות מלאה ואפשרות לעצב את חדרם בסגנון מודרני. את הגבס קל מאוד לצבוע בצבעים שונים או לכסות בטפט אופנתי.

בתום מספר שנים ייתכן כי יהיה צורך לבצע שינויים נוספים בחלוקה הפנימית של המבנה. כאשר יגיע הרגע לשנות שוב את עיצוב החדר או להחזירו לקדמותו, בניית הגבס תפורק בקלות. חלוקת חללים פנימיים בעזרת מחיצות גבס נפוצה מאוד גם במגזר העסקי. היתרונות הרבים הם אשר מעניקים לגבס פופולריות רבה.

שמירה על סביבה ירוקה עם בניית גבס

אין כל ספק כי הגבס מביא עמו המון יתרונות לאדם, אם לא די בכך, בחירה בבניית גבס חיונית גם לשמירה על איכות הסביבה. לוחות גבס ניתן למחזר בתהליך פשוט יחסית, מדובר בחומר ידידותי לאדם ולסביבה. המשקל הנמוך והעבודה הקצרה חיוניים לצמצום בצריכת האנרגיה במהלך העבודה, מדובר ביתרון נוסף לשמירה על איכות הסביבה.